m4gnus Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 I dag da jeg var ute å kjørte begynte plutselig varsel-lampa til batteriet å lyse. Jeg spør ganske enkelt hva kan være galt? Hadde ikke vært så veldig kult om bilen plutselig skulle gå fri for strøm mens jeg er ute å kjører... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 gammelt batteri? dynamo synger på siste versjet? overledning en plass som tapper mer strøm enn det dynamo klarer å lage? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Sjekk om reima til dynamoen er i orden. Er den ok, mål om dynamoen lader. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Dårlige/slitte børster på spenningsregulator?? Skru ut (sitter på siden av visse dynamoer) og se på de to pinnene som står ut av den.... Er det tydelig slitasje som at den ene er mye lengere enn den andre eller tydlige riper osv. bytt denne...... Uten denne kommer du ingen vei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg