Gå til innhold

Forsikring på S13...dyrt?


Opel-Erik

Anbefalte innlegg

Har endelig finne meg en S13... Skal kjøpe den til helga.. Men så er det forsikringen da.

 

Vil bare spørre dere S13 folk der ute hvordan forsikring dere har...

 

Calibra'en jeg hadde hadde jeg i hos IF... Var forholdsvis dyrt syntes jeg... 4900 for bare ansvarsforsikring... Var dyrt for å bare være en kjip 8V Calibra... Hadde det hvert den prisen på 200sx... da hadde det hvert greit.

 

Men hvor skal jeg velge å ha forsikring hen? Den skal stå på min far akkurat som calibra'en.

 

Husker ikke helt... tror han har 50% bonus fordi vi akkurat byttet til IF... Måtte ha begge bilene våre der for at de skulle gi oss god pris. Men si meg hvor dere har det hen da... Jeg trenger råd kjapt :)

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Opel-Erik

For nesten bytte nick nå som jeg endelig er kvitt opel merke og heller hoppet over til Nissan :cool:

 

-Erik-

 

 

 

:usa: thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup

 

Det er guttn sin det!!!!:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Svinball

Jeg har kjøpt meg 200sx s13... 6000,- med full kasko og fri kjørelengde:D :D Men vil du ha samme forsikring som meg må du skifte jobb:cool: :cool: :cool:

 

tja.. jeg betaler 6700 fullkasko jeg ;) 60% bonus og fører under 23.. så bytte jobb trenger jeg ikke.. denne prisen er heller ikke med noen form for rabatt.

 

denne tråden er sikkert gammal som alle hauer.. men jeg kjeder meg.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår