Shakotan Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Leter etter location for bilder/film og lurer på om noen vet om det finnes en veistump som dette på østlandet et sted? Helst i nærheten av Oslo selvsagt, men kan sikkert kjøre noen mil... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er flere steder her i grenland hvor det iallefall er EN hårnål som på bilde, flere av de likner faktisk VELDIG på den svingen til høyre... Men TO svinger i slik combo; nei, det har jeg IKKE sett..:" Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Fra Brekka/Åfoss og ned mot fjærkilen finner vi EN slik sving i Skien. Men TO, det har ikke jeg sett, heller. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Precious Fra Brekka/Åfoss og ned mot fjærkilen finner vi EN slik sving i Skien. Men TO, det har ikke jeg sett, heller. Vet om tre slike svinger her iallefall...! ;) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Tenkte du på drifting eller??:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Kjørte risiko-time på Austmarka like utenfor Kongsvinger, men husker ikke om det var en eller to sånne svinger der.. :? Men hvis det hadde gått greit med grus, har jeg et sted like i nærheten av meg med tre-fire svinger! :D (Troor du det er morsomt på vinter'n eller.. ;)) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Supraguy Tenkte du på drifting eller??:) :) Nei, hvordan kan du tro noe slikt :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Jeg vet om en sånn med 3-4 svinger ca 2 timer herfra, Men det er litt for langt vil jeg tro. Lenge siden jeg har vært der også, så husker ikke helt om de er like krappe. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 ...men ganske nærme alikevel, og det der tenker jeg på hver gang jeg kjører der :D Nesoddbakkene er helt sheriff. Altså veiene som går fra Vinterbo til Nesodden (Nesoddveien). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Har du ikke vært på bakkeløp i korketrekkern da, i porsgrunns omr.? der er det noe lignende. Du kjenner sikkert mange som har kjørt det bakkeløpet. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Vet ikke hvordan denne filmen kommer til å bli men gleder meg allerede :D Kjør litt forsiktig da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs250 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Kjører du gamle mossevei ut av oslo og tar av mot svartskog finner du en vei som er nesten helt lik den du har på bildet der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by P10SRi Kjører du gamle mossevei ut av oslo og tar av mot svartskog finner du en vei som er nesten helt lik den du har på bildet der :) Er det sant? Svartskog, here I come :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er noen sånne veier på vei fra ETNE retning Oslo... men det er vel 40 mil unna Oslo så;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Vil også anbefale veien mot svartskog fra gamle mossevei. VELDIG krapp sving der...Svingene kommer ikke like tett i Nesoddbakkene, så det er ikke like optimalt der. Dessuten er det en del trafikk der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg