mono Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by Mkalle Den "rundkjøringa" kjører eg gjennom hver dag, og ja, det er høyreregel og det har det alltid vært. Mange som ikke sjønner det.. nesten hver gang eg stopper for en bil fra høyre, begynner føreren å vinke på meg:rolleyes: generelt sett i kopervik så kan ikke folk høyre reglen :D når jeg kommer over vippebrua og skal videre mot kinoen så stopper ofte dem som kommer fra høyre sida mi der, utrolig irriterende. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Samme når du kommer fra kinoen og skal mot broa, de som kommer fra kaien stopper selv om du har vikeplikt... Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by Celeborn Mener å huske at noen rundkjøringer i Ålesund bare er små malte rundinger på størrelse med kumlokk... riktig det du hehe.......er vel to stykker, en kvit flekk på størrelse med eit kumlokk mitt på veien, dette skal fungere som ei vanli rundkjøring:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 haha rundkjøringa ved togstasjon i asker. den er lattis, la ikke merke til den første gang, en kar som sa ifra til meg. har bare kutta rett over de få gangen jeg har vært i asker. er vel et kumlokk ellerno der og. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by gEIRA haha rundkjøringa ved togstasjon i asker. den er lattis, la ikke merke til den første gang, en kar som sa ifra til meg. har bare kutta rett over de få gangen jeg har vært i asker. er vel et kumlokk ellerno der og. en eller annen må slenge opp bildet av den az... et stykk latterlig rundkjøring og halvparten av alle som kjører der ser ikke at det er rundkjøring så nesten ulykker skjer ofte, den er jo ganske tydelig skilta også da..... selv drar j rett over så fremt d ikke er no trafikk Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 I Elverum er det en som er en lyktestolpe... Det er hele rundkjøringa... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Mye stress med enkelte idiotiske rundkjøringer. Rundkjøringer som ikke er rundkjøringer, dvs ser helt likt ut med ingen skilt, da gjelder høyreregelen, noe som 80% ikke vet og kjører ivei. Og Rundkjøringer der du skal ligge til venstre om du skal rett frem og det er 2 felt, om du gjør rett og en gjør feil, så blir det din feil fordi du skifter egentli felt, latterlig. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 tro meg sett verre.... i asker sentrum har dem MALT en sånn stor sirkel på gata dem forventer folk skal kjøre rundt i, merkelig nokk kjører snobbene rundt den mens vi med lastebil "huh?. Hva var det... " tvers over.... :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 De to "rundkjøringene" i Sandvika sentrum er heller ikke mye å skryte av. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Minner mye om rundkjøringene i sarpsborg, bare at de har ikke gittet å spandere på seg noen skilt.:D Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by BMW- Bergen Minner mye om rundkjøringene i sarpsborg, bare at de har ikke gittet å spandere på seg noen skilt.:D Ja,de er helt jævli her... jeg må bruke "Høyt turtall,slippe clutch og spole" for å kommer rundt de....:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Ottesen Ja,de er helt jævli her... jeg må bruke "Høyt turtall,slippe clutch og spole" for å kommer rundt de....:) Tror NOEN hadde en utasæsjælopplevelse da de ble tegnet!! :skaal: Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by DCA Haha...i verdal har de ei som er mindre!! er bare et kommelokk tror jeg...kan kjøre rett over den!:D det er faktisk 2 rundkjøringer der som består av et kommelokk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 I stavanger er man ekspert på å lage rundkjøringer i feil format.. De fleste er alt for store, og det er ikke plass til de to feltene som går inn til å komme ut på likt.. Busser kjører rett over og biler kjører karusell. Eller så blir de alt for små (les: malings-søl) Uansett så stopper alle for biler fra venstre.. uansett! Man har bare vikeplikt for de som er inne i rundkjøringa før deg, men det er litt vanskelig å få folk til å forstå. Prøver man seg, kommer forikrings-mannen og skriker Delt skyld! hipp hurra for norge. (les: molboland) Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 er ett par idiotiske i sarp ja!! har vel stått i lokalavisa her for litt sia om den nyeste.. lol men var ikke så ille den der heller :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg