cyanide Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Bilen var helt original når jeg kjøpte den. Sto på svarte lekre stålfelger, og mangla ei lykt foran... Fire måneder senere: Kan legge ut større og flere bilder når jeg kommer hjem. Er på jobb nå :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Den var nice!!! :D Pen bil! Fått gjort no på de 4 mnd'ene da!! Er det Orobica Line felger du har på bilen? Lignet litt på mine.. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Pen bil du har der. Må si du har gjort en bra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Takk for hyggelig tilbakemelding :) TropicX: Er Toora T910 jeg har på. 8x17 med 235/40 :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Da har jeg tatt noen bilder av bilen :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Fin bil. Men fjern ihvertfall de oransje blinklysene. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Godt å se at ikke ALLE kaster på rs4 front med den stylinga. :D (NO OFFENSE til dere som har rs4 front men.... :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Så vidt du blei frakjørt av Postbilen i dag.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 pen bil men jeg hadde brukt pengene mine på facelift lykter før jeg hadde kjøpt styling.de lyktene gjør jævlig mye med utsende på a4:) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Jonte Så vidt du blei frakjørt av Postbilen i dag.. :) Det ekke sekkert :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hvite sideblinkers er bestilt og kommer sammen med angel eyes lyktene.. I september tror jeg? =/ Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 det var jo voldsom lang vente tid.. Hvor bestilte du fra? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by TropicX det var jo voldsom lang vente tid.. Hvor bestilte du fra? Har bestilt fra Maxam Tuning. Det var Arrakiss som fant ut at de ikke kom før i september.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by cyanide Det ekke sekkert :) Hadde deg, men måtte på Elkjøp med en pakke, så da lot jeg deg vinne. Vi får ta et race en annen gang :) Er det virkelig hele 4 mnd'er siden du kjøpte bilen? Synes det virker som du kjøpte den i går.. Blir tøff da.. Og den dunker bra? Hva har du av anlegg nå? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Jonte Hadde deg, men måtte på Elkjøp med en pakke, så da lot jeg deg vinne. Vi får ta et race en annen gang :) Er det virkelig hele 4 mnd'er siden du kjøpte bilen? Synes det virker som du kjøpte den i går.. Blir tøff da.. Og den dunker bra? Hva har du av anlegg nå? Hehe.. Det sier dem alle :) Joda, fikk den i slutten av mars, så det er ikke fullt fire måneder siden ennå. Det trøkker litt da.. Har en Wild Beast 15".. :) Resten er ikke nevneverdig :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg