Gå til innhold

Bilder: BMW med dekor

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Tape-R

 

 

jjajaja kom nå med den du din bleike normann...

du kalrer vel ikke å komme opp med no som i det minste kan fornærme meg da?

 

Var da ikke min intensjon og fornærme deg da. Men ettelleranna må det jo være med deg siden du IKKE klarer og offføre deg som folk. Synes synd på deg,seriøst.Kan ikke være greit og måtte forsøke "hevde" seg hele tiden.

 

Egentlig fatter jeg ikke hvorfor jeg gidder og la meg irritere av deg,det er jo akkuratt dette du forsøker,og klarer i mange tilfeller lykkes med.

Samme som med mobbere,hvis man overser disse fullstendig,så er det liksom ikke så kult lenger!!!

 

BTW: Er ganske brun,nå som det er sommer og greier

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror jeg må slutte å krangle nå... blir bare provosert, også sitter jeg å tenker på det hele tiden.

 

Jeg liker ikke å kritisere eller slenge dritt til noen over nettet heller, bedre å gjøre det i real life da. :rolleyes:

 

Beklager alle jeg har påført skade... eller noe. :rolleyes:

Har jo innsett at det ikke går an å få Tape-R til å oppføre seg som normale folk, så det er kanskje like greit å gi opp. Men han burde ta et hint selv... er vel ikke bare jeg som har sagt det.

 

Men, ferdig... slutt... takk!

Ikke no mer fra meg nå!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Skal vi fyre opp litt bilkritikk her...:

 

"den er igjennomført!" Speedster:

Den vil så gjerne være racerbil, men av grunner jeg ikke klarer å sette fingeren på, faller den platt.

 

Tar gjerne mot kritikk mot min egen smak.

 

Akkurat her føler jeg at jeg må arrestere deg, Øyvind... ;)

 

Selv om dette naturligvis er en Lotus med Opel merke, så er den mer racerbil/sportsbil enn omtrent noe annet man kan finne... Og dette på tross av at dette er vel snakk om Speedsteren med 1.8l på cirka 120 hester? Eller tar jeg feil? Elise besitter 120hk motor iaf... Ikke Turbo versjonen denne (Speedsteren)...

 

På tross av disse 120hk'ene og en relativt billig prislapp, så gjør Elisene/Speedsterne 0-100 på veldig respektable 5 sekunder (+-), har bedre handling enn omtrent noen annen bil tilgjengelig fra forhandler og chassisene/interiør er som skapt for banekjøring med tanke på vekt, utforming osv...

 

Anyways, ingen tvil om at 85% av all form for dekor/tribal opplegg er utrolig smakløst, og for de som ikke har fått det med seg så burde følgende være forbeholdt sine "originaler":

 

1. STRIPER (Skal kun brukes på sinte amerikanere hvor det har gått i generasjoner fra AC Cobra til dagens Dodge Viper)

 

2. TRIBALS (Hører ikke hjemme på noe annet enn blodstyla showcars [les: Japser] hvor det handler om ikke annet enn å skape blikkfang)

 

3. CHECKERED FLAG (Synes ikke dette passer seg på noe som helst, men kan evt. til nød benyttes på ekte banebiler, men til og med ser jeg hverken hva som gjør dette pent eller "gir ooo-ahhh faktor"

 

4. DRAGE [og andre japsetegn] (Passer seg i lik grad som tribals, kun på gjennomførte japser hvor styling og tuning står i stil, og hvor man kjører et 'orientalsk theme'

 

5. ØRNER (Burde være forbeholdt AMCAR biler ettersom dette stammer fra amerikanske muskelbiler som f.eks. FireBird og Trans-AM...

 

OK, da kan dere få lov til å "arrestere" meg for mine meninger og synspunkter! :)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal arrestere Øyvind, må nesten jeg arrestere deg Eric ;)

 

Speedstern har ikke samme motor som Elise. Elise har 1,8 liters Rover motor på 120 hk (samme som sitter i Freelander, gamle MGF, 400 og 600 serien til Rover). Den har jo også flere motorer.

 

Speedster (ikke turbo`n) har en 2.2 liter på 142 hk, samme som sitter i bla andre Opel`er, tror den satt i Vectra, Omega og Zafire (correct me if im wrong).

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Hvis du skal arrestere Øyvind, må nesten jeg arrestere deg Eric ;)

 

Speedstern har ikke samme motor som Elise. Elise har 1,8 liters Rover motor på 120 hk (samme som sitter i Freelander, gamle MGF, 400 og 600 serien til Rover). Den har jo også flere motorer.

 

Speedster (ikke turbo`n) har en 2.2 liter på 142 hk, samme som sitter i bla andre Opel`er, tror den satt i Vectra, Omega og Zafire (correct me if im wrong).

 

OK, Espen... ;)

 

Hvor jeg da slår tilbake og spør om at gjør dette den til mindre sportsbil? ;) høhø

 

Neida, har ikke gått dypt inn i Speedsterens verden annet enn at jeg synes det er synd at Lotus lot sin baby bli produsert med tysk logo for å tjene mer penger...

 

Men nå som turbo versjonen har kommet har man virkelig laget et råskinn... 200 hester vel på en 640kg karosseri? 0-100 tiden lå vel på lavt 4 tall?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sjuk i huet?

Såklart, alle som ikke har lappen har ikke noe de skulle sagt, de har ikke meninger, de skal bare ta i mot dritt fra stygge bedrevitere som heter Robert Lukatic eller hva faen.

 

Du er heldig hvis du lever til du blir 30 med den oppførselen din. Før eller siden møter du på noen som ikke tåler trynet ditt, og du er ikke akkurat noen kraftkar.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Enda mer som går rundt her:

 

bmw2.JPG

 

Etter min mening, utrooolig stygt.

 

Spilt litt mye NFSU eller?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Er du sjuk i huet?

Såklart, alle som ikke har lappen har ikke noe de skulle sagt, de har ikke meninger, de skal bare ta i mot dritt fra stygge bedrevitere som heter Robert Lukatic eller hva faen.

 

Du er heldig hvis du lever til du blir 30 med den oppførselen din. Før eller siden møter du på noen som ikke tåler trynet ditt, og du er ikke akkurat noen kraftkar.

Hvorfor er du så sinnsykt opphengt i knusing av tryner?

Hva vet du om Robert er en kraftkar eller ikke?

Herregud fyren har kontroversielle meninger og liker å fyre opp under ved dynket i metanol (deg)

 

Du la deg nettopp på et nivå så lavt at det gjør vondt! For jeg trodde at det var tæl i deg. At du hadde noe ekstra å komme med. Men nå er du bare en stereotype wannabebolefaen som tilfeldigvis liker golf!

 

Akk og ve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel... se hvor det bryr meg! :ass

 

Greit nok at fyren har meninger, men det er mye annet enn bare meninger som kommer ut av kjeften hans.

Og bare det at det absolutt virker som han har rett, han er best osv. gjør meg kvalm. Hans mening teller! Han har ALLTID rett, alle skal like det han liker!!!

 

Og hvis du tror jeg prøvde å si at det var jeg som skulle ta livet av han så tar du feil. Men man leser ofte i avisene at folk får juling av langt mindre grunner enn å slenge med leppa...

 

Ta det som du vil...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten å ha tatt del i diskusjonen hittill så MÅ jeg si at det er artig å lese hvor mye det går an å sirkle rundt og slenge dritt om folks meninger....helt utrolig. har fått meg en god latter her...

 

(golfen i avatar er photoshoppet...støtter at det ikke skal være usmakelig dekor....og flammer på golf blir vell som,.....tja....viper striper på en....ferrari? )

 

lars: kan du poste noen bilder av golfen du holder på med, jeg vil se!

 

mvh daniel

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by startdf

uten å ha tatt del i diskusjonen hittill så MÅ jeg si at det er artig å lese hvor mye det går an å sirkle rundt og slenge dritt om folks meninger....helt utrolig. har fått meg en god latter her...

 

(golfen i avatar er photoshoppet...støtter at det ikke skal være usmakelig dekor....og flammer på golf blir vell som,.....tja....viper striper på en....ferrari? )

 

lars: kan du poste noen bilder av golfen du holder på med, jeg vil se!

 

mvh daniel

Enig! dette er rett og slett show lesing jo!!:)

Folk tenner på sine komplekser her ser det ut for... f.eks strikk motor i en "wrc"... må jo bare være et kompleks!!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår