Gå til innhold

Legg gjerne ut noen RX7/8 bilder!

Ranger emnet


Predator

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Efini

Men noe sånt får en vel aldri godkjent i Norge?

Kjører uansett med lyktene nede jeg, vipper dem bare opp på svarteste natta. :D

Og for dem som vurderer å bytte ut lyktene sine og samtidig beholde brukbar lysstyrke i dem, så er det nok smart å sjekke opp litt først. Mange av disse kitta er kjent for å gi betydelig dårligere lys enn originalt..

 

 

det er nøye....det ser jo så bra ut med sånne lykter....

 

lenge lyst om sommer'n...

 

jeg kjører med grøft og park selv nå om natta....setter jeg på fjærnlys blir det vel som å komme til himmelen for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

 

det er nøye....det ser jo så bra ut med sånne lykter....

 

lenge lyst om sommer'n...

 

jeg kjører med grøft og park selv nå om natta....setter jeg på fjærnlys blir det vel som å komme til himmelen for meg :D

 

Forsiktig. Det kan koste kr 800,-. Jeg prøvde meg med det for en måneds tid tilbake på vei fra Gardemoen. Passerte en hvit Volvo med 2 karer i. Hadde akkurat passert dem så kom blålyset på.

Dette skjedde rundt kl 2000.

 

Ikke tilstrekkelig lys tent var grunnen til forelegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Men noe sånt får en vel aldri godkjent i Norge?

Kjører uansett med lyktene nede jeg, vipper dem bare opp på svarteste natta. :D

Og for dem som vurderer å bytte ut lyktene sine og samtidig beholde brukbar lysstyrke i dem, så er det nok smart å sjekke opp litt først. Mange av disse kitta er kjent for å gi betydelig dårligere lys enn originalt..

Jepp, dasslokka står nede hos meg og til svarteste natta, og ingen ser. Men jeg har jo grøftelys da. ;)

 

Har ennå ikke sett en eneste bil med vippelykter som har blitt finere med de der kitta enn når de orginale er lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår