PrinsWilhem Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Mer her! :eek: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 bullshit ser at det er PS lang vei ;) EDIT: LOL @ Linken Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Tror mk1 grill hadde blitt bitchin'!!! :D Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 nei fy faen! hvorfor vandalisere en slik nydelig bil som dette egentlig er! dette er den råeste mk3'en jeg vet om også ps modder de mk2 lykter på den!knock Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Bare jeg som syns den ble litt fet? Nytenkende.. Men det blir nok vanskelig og gjenomføre irl... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 her er den orginale, den er mye penere, og det ser meg igjennomført ut! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by mono her er den orginale, den er mye penere, og det ser meg igjennomført ut! Mangler bare 2 ting: Klarglasslykter og en form for tåkelys! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 hvorfor i svarte gran skauuuuen ska alle ha tåkelykter... ?? måtte bare spørre... og på den bilen der er meiner je det er finest uten.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 enig med trikkern gitt.. den bilen er sinnsykt mye finere uten de latterlige tåkelysa.. men syns faktisk bilen var litt stilig med 2 runde lykter også jeg.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Helios enig med trikkern gitt.. den bilen er sinnsykt mye finere uten de latterlige tåkelysa.. men syns faktisk bilen var litt stilig med 2 runde lykter også jeg.. Enig med deg... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 finere uten tåkelys ja. men er disse fangerene i omløp eller er det plastsveiset og sparklet for å få den slik? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by mono finere uten tåkelys ja. men er disse fangerene i omløp eller er det plastsveiset og sparklet for å få den slik? Er vel plastsveisa eller sparklet!Er ikke store jobben å sparkle igjen de der! Men hvor er blinklyset? Nå sikter ikke jeg til de latterlige orginale tåkelysa, men til noe en kan montere nede i fangeren, som ikke vises noe særlig når dem er avslått! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 får ikke vento klarglass enda.. Bilen har ikke blink lys. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by B.T.i Er vel plastsveisa eller sparklet!Er ikke store jobben å sparkle igjen de der! Men hvor er blinklyset? Nå sikter ikke jeg til de latterlige orginale tåkelysa, men til noe en kan montere nede i fangeren, som ikke vises noe særlig når dem er avslått! vel, denne bilen går i usa, kanskje det er andre lover å regler om blinklys, ellers er det skjult en plass..vet ikke rai rai, finnes angel eyes til vento, så tror du finner klarglass viss du leter godt nok, disse på bildet ser jo nesten ut som klarglass men er det ikke, er sotede eller.no slikt. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by rairai får ikke vento klarglass enda.. Bilen har ikke blink lys. Fk - Automotive har klarglass lykter med Angel eyes til Vento Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg