antheus Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Her er bilde av sommer bilen min. Golfen i bakgrunnen er solgt til fordel for en super Lupo Turbo Racing evo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Fornuftig, sier jeg.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 gammalt bilde: nyere bilde..: men har skjedd forandringer siden det og, da.. ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by antheus Golfen i bakgrunnen er solgt til fordel for en super Lupo Turbo Racing evo. Til fordel for en luuuupo?! Herregud a mann!! Er ikke Golfen liten nok, eller hva?! Til fordel for en lupo a døh .... :rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by Loppa Er vel original Cooper S ? Jeg har lenge hatt lyst på mini cab ;) Og skal ha en sånn på sikt, synes de er helt konge, men ruster litt mye :) Kjøp en 95 mod ellerno ;) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Her er bilder av Sommerbilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Et til av vetten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Prosjektet mitt.. Den her er litt morsom, ingen årsavgift, 330,- i året for forsikring med fri km.. Gratis i bommen og hvis jeg setter i en dieselmotor kan jeg kjøre på grønn diesel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Mer prosjekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by The Mazta' Haha, mannen er gal!:D Ser på tempmåleren at du ikke tok det så nøye å få driftstemperatur i motoren heller! :roll: For ikke å nevne at han holder kameraet med BEGGE hender også (se speilbildet foran instrumentene)! Hehe... :D Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Ja man får vel kaste seg på bølgen. Smyger med et par bilder av 325'n som ble knipset under et par timer meg gnikk og gnukk tidligere i høst: Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by KeLoN PorscheFreak: Sinnsykt rå Påsje! Aldri sett en så kul 924 før! Og den signaturen på stolen gjorde det enda råere :) Takk for det. Den skal faktisk være helt original også. :D Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by PorscheFreak Takk for det. Den skal faktisk være helt original også. :D Er ikke det litt kjedelig a? Må jo alltid ha litt ekstra ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Skal vedde på att jeg er den eneste i forumet som kjører, trimmer og styler en Nissan Maxima (?) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 8, 2002 Rapporter Share Skrevet November 8, 2002 Originally posted by a32 Skal vedde på att jeg er den eneste i forumet som kjører, trimmer og styler en Nissan Maxima (?) Fikk foresten aldri klarhet i det: er det 2,0 eller 3,0 ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg