Gå til innhold

Konkurranse! Lag logo til meg!

Ranger emnet


Wicked

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

bare lagde i hop noe på kort tid, om det er noe liknende du er ute etter.

 

skal det være farger? eller bare svart hvit..kan seff ta med farger om det er det du vil..men her har du ihvertfall et bidrag fra meg

 

streetfighterperformance.gif

 

 

altså. bare så det er sagt, dragen har jeg ikke laget selv. men selve logoen er det jeg som har mekka i sammen. og den skrifttypen, digger jeg! og seff må den stå den veien som den gjør nå, står den sidelengs blir det liksom ikke den "klangen" over det.

 

skal forsøke meg i morgentimene og gjøre den litt bedre, men legger da ut bilde av nye så man kan se forskjellene.

 

edit: mekka en til med litt mer outline..var jo ikke hardt :P men ser det kanskje ikke så godt her pga grå bakgrunn.

 

streetfighterperformance1.gif

 

ser det ble ikke helt slik jeg ønsket det, men det skal ikke så mye til før jeg får det til :)

 

faen, klarer jo lixom ikke å legge noe fra meg..kommer et til her, med skriften sidelengs om det hadde vært bedre.

 

streetfighterperformance2.gif

 

De der var jo veldig bra!!! Og så klikker HD'en din da! Typisk!

Håper noen andre kan lage noe i den duren..for jeg likte de der! :D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

hva heter den fonten der??

 

ugh..hadde jeg bare huska. har brukt den til en rekke andre anledniger. skal forsøke å finne den igjen.. tror jeg fant den på 1001fonts.com eller hva den siden het.

 

men mono kan jo godt stikke av med logoen og forstørre den med det programmet jeg var i ferd med å laste ned da hden gikk duken :(

 

får ikke ny hd før torsdag ellerno..så da blir det jo å legge inn alt stuffet på nytt..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss det går greit for deg så har jeg allerede ett par forslag for hånd med den dragen, ville bare ikke legge ut noe før jeg visste at du tok det greit. får se hva jeg legger ut i morgen eller onsdag, må ha kvalitetstid med dama før hun reiser og nå vil jeg sove :)

 

edit; legger ut en nå jeg allikevel.

liker den øverste best, jeg vil tro den vil få en skikkelig knall effekt med sort kontur og chrom drage og skrift :)

 

streetfighterperformancefixxx.jpg

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mayhem

Laga et lite forslag jeg også:

 

logo.jpg

 

Den der var pen! hvis det røde rundt dragen blir byttet ut med sølv og streetfighter performance blir skrevet i fonten som Golf T&Nos brukte så blir den knallbra tror jeg!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekent! Tror jeg vil ha sølv inni bokstavene, og du må nok outline alt med ei tynn sølvstripe, slik at jeg kan ha logo'n på mørke biler.

:D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår