Gå til innhold

Konkurranse! Lag logo til meg!

Ranger emnet


Wicked

Anbefalte innlegg

Her er saken; han som skulle lage logo til meg, har plutselig mistet jobben sin, OG pc'n sin. Og derfor står jeg uten logo'n han skulle lage til bilen min til gatebil-treffet.

Så nå trenger jeg en logo raskt. Den som lager den logo'n jeg velger får seg et luftfilter med varmeskjold i carbon. (bilder bli lagt ut så snart jeg får det til.)

 

Det skal stå Streetfighter Performance på logo'n, men dette er ikke et must. Initialer osv kan jo også brukes. Jeg er åpen for konstruktive innspill.

Logo'n skal brukes på dørene på bilen. Og siden jeg kjører japsebil, så bør den være litt inspirert av det. Kanskje mortal-kombat-dragen lar seg bruke?

Fargene jeg hadde tenkt meg er: hvit,sort,grå,sølv.

Siden logo'n også skal brukes på flere biler, så er det greit at logo'n ikke er avhengig av bilens farge liksom. En linje rundt, omriss, i sølv eller hvitt er vel også greit for å bedre lesbarheten.

 

Men nå har jeg sendt ballen over til de konstruktive sjelene her på forumet, og ser frem til spørsmål og forslag.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er noen raske før jeg drar på hyttetur i helga.

jeg har filene for disse i rett format til folieskjæring, så den kan du får viss du liker noen av disse, kan også gjøre endringer viss det er noe du vil fikse på. det lysegrå er ment å produseres i Chrom folie, og sort er jo sort :) God Helg.

 

Streetfighter%20Preformance.jpg

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent, men du klarer aldri å folieskjære denne logoen, alt for masse detaljer, du kan plotte den, men da blir det jo seendes ut som en bumpersticker. klarer nok ikke og konturskjære alle de bokstavene osv for å få bort det hvite. å viss du plotter på transparent folie så vil trykket bli vesentlig dårligere.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send meg en PM om hvilken biltype du har og slikt, så kan jeg lage ett forslag og to til til deg når jeg kommer på jobb igjen på mandag.

 

skal logoen dekke store deler av bilen eller skal den være med i en sånn "liste" nedover?

 

mono

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 biler, men kun 2 som skal ha logo.

 

Det er snakk om en mazda rx7 (fd3s) og en nissan skyline gts-t.

 

Hadde tenkt meg en logo som bare er på selve bildøren. Slik at jeg har plass til eventulle sponsorlogo's på framskjermen.

Så dette skal være en relativt stor logo, som kan leses på litt avstand.. Når jeg kjører i 450km/t på rudskogen.. :P

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by XoriaZ

har du RX7, Skyline og BMW?? WOW du må vere veldig RIKdamndamn

 

Nei, det er jeg vel ikke..det er snakk om prioritering.

Men stick to topic her nå da! Jeg begynner å bli litt stressa.. :)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir litt kjedelig og generelle de logo'ene der, men takk for forslaget uansett. :)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo gutter!? Er det noe framskritt?

Tenkte å få ordnet med dekaler i morgen jeg..... :eek:

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg har dekal arkivet liggende her hjemme, der er det noen drager, men tror dem har for mye detaljer til å folieskjære ved liten størrelse.

 

Men kan du fortelle litt mer spesifikt hva du er på jakt etter så kan jeg grave meg igjennom dekal arkivet nå i kveld jeg :)

 

når er det bilen skal på treff?

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på rudskogen til helga, så det begynner å se mørkt ut med tanke på dekaler.

 

Vil ha en rund/oval logo. Den skal være litt eeeh.. eksplosiv. Ikke straight og kjedelig liksom. Vet ikke helt hva jeg vil ha, vet det liksom når jeg ser det.

Evt en drage (stor) med streetfighter performance i mindre skrift rundt eller over dragen. Ser for meg mortal-kombat style, med bare hodet/overkroppen til dragen, men jeg er ingen grafiker, så jeg vet ikke helt.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg får se på det i kveld og i morgen å gruble litt.

å husk, fra meg får du levert ferdige filer som du kan ta med direkte til skiltmaker/bil dekoratør for produksjon, så å ha det til helga burde ikke være noe problem, er somregel rolig hos disse bedriftene (unntatt oss)

men ja, jeg får sette meg ned og kikke litt på dette, har du noen spesiell font du vil bruke? sett på sider som http://www.1001fonts.com og http://www.acidfonts.com ?

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår