Gå til innhold

Konkurranse! Lag logo til meg!

Ranger emnet


Wicked

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

Les MONO... PERFORMANCE

 

hehe.. :P

 

faen da, begynner å hate ordet PERFORMANCE! :D

 

endret nå, men orker ikke laste opp ny fil, skjønner tegninga allikevel, blandinga av bokstaver er også fikset i streetfighter :)

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

de bruker skrifta jeg brukte...og jeg var først ute med "drage" tingen...daaaaamn..også gir jeg bort alle "ideene" mine...synes jeg fortjener en liten premie her selv :D hehe

 

jeg som kjørte gutta på rett spor her wicked...*kremt* hehe

 

 

Har mistanke om at dette her var noe av det dummeste jeg har gjort i år.. :D

 

Blir ikke mange filter igjen å selge snart nå.. :)

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste programmet å bruke er Corel Draw, for der lager du logoene i samme formatet som bildekoratører bruker isteden for å stresse rundt med jpeg format laget i photoshop.

 

Last ned programmet å søk etter Corel Draw Tutorials eller Photoshop Tutorials og lær deg storedeler av programmet :) det lønner seg å sitte å leke med slike programmer.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais gutter! Hvordan går det?

 

Hvis Mayhem sender over sine forslag til Mono, og Mono mekker en CD til meg med logoene i rett format (eps?) så skal jeg se til å få sendt ut et par filter jeg.

PS. bare lag så mange forslag dere bare gidder på den CD'n. Slik at jeg kan variere litt.. må se an bilen osv osv.

 

PSPS. Hvor stor kan jeg ha logo'n før den blir "kantete"?

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

Hallais gutter! Hvordan går det?

 

Hvis Mayhem sender over sine forslag til Mono, og Mono mekker en CD til meg med logoene i rett format (eps?) så skal jeg se til å få sendt ut et par filter jeg.

PS. bare lag så mange forslag dere bare gidder på den CD'n. Slik at jeg kan variere litt.. må se an bilen osv osv.

 

PSPS. Hvor stor kan jeg ha logo'n før den blir "kantete"?

 

jeg har de fleste logoene klar jeg nå, men kan lage noen små ting til. du kan forstørre dem like store som en fotball bane viss du vil! blir aldri kantete! :)

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAGISK! :D Høres veldig bra ut!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår