Gå til innhold

Prosjekt6NGti

Ranger emnet


G_Yog

Anbefalte innlegg

Hehe.. kunne jo hilsa på deg hadde jeg vist hvem du var... ;) hehe.. Har ikke fått senka enda... :( venter på senkesettet.. bestilte det for snart 5 uker siden.. men NSB hadde det ikke inne, også hadde ikke leverandøren det inne.. men jeg håper på at det kan komme hvartfall i løpet av neste uke. :) Det trengs... for den er SKYhøy! ;)

Har du ikke valsa?? :O hehe.. subber no ut a hel... da? hehe.. Jeg vet ikke helt om jeg får senka før jeg har valsa.. det subba med full bil.. og hjula står ganske skrått, så det å blir jo justert inn når senkinga blir montert.... (?) hva tror du?

 

ja.. jeg hørte på PowerZone.. de kunne ikke nå, men skulle høre om de fikk tak i en som kunne.. Men vil være trygg på at det går bra med lakk å buer.... hørte om et tilfelle derfra som ikke gikk helt den rette veien, for å si det sånn.......

 

Kanskje vi kunne treffes en dag å preka litt Polo... hehe.. ;)

 

Ja du kunne trenge en senk.. heh.. Det subber litt.. Dunlop dekka jeg hadde var mye bedre sånn sett.. Kjører falken nå.. Hjulvinklene endrer seg vel litt ved senk.. Spørs vel åssen det blir justert også.. Er vel leit å få tak i non som garanterer for lakken ved valsing.. Kankje vi sees, er i rakkestad inniblandt...

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. kunne jo hilsa på deg hadde jeg vist hvem du var... ;) hehe.. Har ikke fått senka enda... :( venter på senkesettet.. bestilte det for snart 5 uker siden.. men NSB hadde det ikke inne, også hadde ikke leverandøren det inne.. men jeg håper på at det kan komme hvartfall i løpet av neste uke. :) Det trengs... for den er SKYhøy! ;)

Har du ikke valsa?? :O hehe.. subber no ut a hel... da? hehe.. Jeg vet ikke helt om jeg får senka før jeg har valsa.. det subba med full bil.. og hjula står ganske skrått, så det å blir jo justert inn når senkinga blir montert.... (?) hva tror du?

 

ja.. jeg hørte på PowerZone.. de kunne ikke nå, men skulle høre om de fikk tak i en som kunne.. Men vil være trygg på at det går bra med lakk å buer.... hørte om et tilfelle derfra som ikke gikk helt den rette veien, for å si det sånn.......

 

Kanskje vi kunne treffes en dag å preka litt Polo... hehe.. ;)

 

Det skal gå å valse ca 10mm ut uten å måtte lakke om, men det hjelper ganske mye, skall du valse mer måd du lakke om og.....det er större behov for å valse fremme enn bak..:!!

mercedes 230 E -92 nå.....

 

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

 

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå å valse ca 10mm ut uten å måtte lakke om, men det hjelper ganske mye, skall du valse mer måd du lakke om og.....det er större behov for å valse fremme enn bak..:!!

ok... :) Men jeg trur jeg kjøper nye dekk istedet for å valse (195/40-16). Har ikke hatt problemer med at det subber foran, annet enn i tropedoveggen eller innerskjermene. Men håper på å slippe å valse hvis jeg setter på 195/40 istedet for 215/40..?

 

Men behøver ikke diskutere det i Gti posten til G_Yog... Sorry OT.. :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår