Gå til innhold

Prosjekt6NGti

Ranger emnet


G_Yog

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var bakluke, frontfanger, grilllist, speil, dørhåndtak sendt til lakkering.. Har sveisa igjen bakluka så får karosseriverstedet ta resten.. Dem sku tinne bakluka.. Blir vel en tur å få skilter i slutten av februar ellerno.. Må ut med en del tusen der og.. Jævla ¤%%¤& moth#%"fuckings avgiftslukende m%%&kaland! Har også sveisa om understella på cobra stola litt, så dem ble litt lavere.. Buret begynner vel å bli nogenlunde ferdig.. Har skifta til golf4 side blinklys.. type klarglass..

 

bakl_sveis_2.JPG

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,detta ser gromt ut:)

men jeg mener jeg har en CWX kasse,på min,men s går vel bra..skal kjøpr meg ny kasse nå jeg å,tipper den jg har nå,går ganske kjapt når\vist dette her funker med turboen:) hehe...

stay tuuned:)

Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!!

 

http://www.lundalracing.piczo.com

-85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p

-86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:)

-x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties:

-x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmk

Vilke cobra stoler har du ???? jag köpte nylig monaco type...;)

her er litt mere bilder fra byggingen....blev kanon bra!!!

http://www.nordicpolo.com/nytt/svartpolo/saten/index.htm

 

Jeg har cobra daytona.. Jeg gjorde nesten akkuratt det samme med mine, men synes jeg ble sittende litt for høyt.. så jeg bygde de om.. har ikke no bilder fra siste byggingen..

cobrasveis.jpg

cobrasveis2.jpg

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du Cobra setene? og hva kostet de?

 

Så veldig bra ut de setene. Jeg har lyst på noe slikt i min, da de orginale setene er noe vonde på lengre turer.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

 

Jeg har cobra daytona.. Jeg gjorde nesten akkuratt det samme med mine, men synes jeg ble sittende litt for høyt.. så jeg bygde de om.. har ikke no bilder fra siste byggingen..

cobrasveis.jpg

cobrasveis2.jpg

 

er ganske likt ut ja.....et tips som jeg gjorde.....

 

jeg brukte 20x20 fikant stål.....dette blir neste litt lettere med en forsterkning ner på mitten framme (til mitt festet)......

 

bak kappet jeg ut spor i metallet nesten helt ned til den massive pinnen med festet for ryggen ....sitter en M5 der orginalt......disse sporene må vinkles litt for å få det rettda blir stolen my lavere bak og man sitter med en liten vinkel i beina......så kan du jo justere rompe hjöyden lit bedre....;)

mercedes 230 E -92 nå.....

 

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

 

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cool

Hvor kjøpte du Cobra setene? og hva kostet de?

Så veldig bra ut de setene. Jeg har lyst på noe slikt i min, da de orginale setene er noe vonde på lengre turer.

 

Kjøpte de på hotshop i trøgstad, kosta ca 4000,- pr. stk.

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kanon ut......si i fra om du har et sånt tendkabel deksel och batteri deksel til overs.....:D ......lrs får jeg meke no selv....

 

annet tips.....om du bygger bilen for show så spiller dette tipset ingen rolle....men om du vill har mer effetk så må du sjerme filteret godt.....

 

er ikke klar enda men sånn ser mitt ut...

 

l3.jpg

 

Kenner du en som heter Martin Holm foresten ??? han er i fra mysen....

mercedes 230 E -92 nå.....

 

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

 

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMK:

jeg kan sikkert fikse no deksler om jeg kjeder meg på jobben en dag.. men nå om dagen har jeg mye å gjøre.. Tenkte å lage til et varmeskjold under filteret, mulig med en rørstuss med slange til fangern.. får se etterhvert.. Kjenner Martin Holm, skjelden jeg snakker med han men..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

BMK:

jeg kan sikkert fikse no deksler om jeg kjeder meg på jobben en dag.. men nå om dagen har jeg mye å gjøre.. Tenkte å lage til et varmeskjold under filteret, mulig med en rørstuss med slange til fangern.. får se etterhvert.. Kjenner Martin Holm, skjelden jeg snakker med han men..

 

hadde värt topp om du kunde fixe det.....hade tenk å ha to til, ett i bak kand under/forran filteret och et framme over gren röret.....men de blir det litt speciel passform på :D

 

polering kan jeg jo fixe selv (om du ikke kjeder de enda mere da)....ikke noe hast heller er ju "lenge" til våren enda...

 

skulle värt kult å sett bilene dine i RL......vi kanske sees utover våren....

mercedes 230 E -92 nå.....

 

(Solgt)Polo GTI-R........Improved edition

 

Skandinavias beste Polo side Nordicpolo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMK: Sendt deg en pm

 

Originally posted by bmk

hadde värt topp om du kunde fixe det.....hade tenk å ha to til, ett i bak kand under/forran filteret och et framme over gren röret.....men de blir det litt speciel passform på :D

polering kan jeg jo fixe selv (om du ikke kjeder de enda mere da)....ikke noe hast heller er ju "lenge" til våren enda...

skulle värt kult å sett bilene dine i RL......vi kanske sees utover våren....

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår