Gå til innhold

Prosjekt6NGti

Ranger emnet


G_Yog

Anbefalte innlegg

Originally posted by olemarius

åssn merker man det ? har en kamerat som vi tror det kan verre problemet, ettersom når vi gir gass står girkula og stanga å rister som et helvete liksom. har det noen sammenheng ?

 

Sjekk der gir overføringa går inn på den armen utav kassen hvis du skjønner.. Den satt løst med meg, satt bare inn ei slags foring så ble den tight og fin igjen.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går nok for rs4, rikti høyde på den og.. mener den er litt lavere enn ingo noak sin, men ikke like lav som rieger sin rs3.. vurderer hva jeg gjør med rillene da jeg får den..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Originally posted by G_Yog

Type dietrich.. Har fått montert eksosen.. bra passform.. Har også dukka opp noen planer om å hive inn et halvbur m kryss...

 

Ok! Passformen på min supersprint var "godkjent".. har hatt et prob da de dabber ned på de bøylene som skal "sikre" eksosen for noe som skal dunke opp i....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Litt oppdateringer her.. skjer mye om dagen.. Har fått på enarmsviskern.. Var noe tuklete ettersom viskerkittet ikke passet gti veldi bra, no hjerne som satt i veien.. Jeg har fått kjøpt meg en ETG gikasse fra 6nf gti.. ettersom jeg har hørt mye dritt om den kassa som sitter i 6n gti.. Driver å bygger meg et bur, mye tukl å få tilpassa.. Fikk også kjøpt meg en bakluke for 600,- som jeg ska sveise igjen.. Har pella ta speil og håndtak som skal lakkeres.. Forresten noen som vet hvordan man løsner selve speilet fra selve "festeplata"?? Ellers så venter jeg bare på at penga ska renne inn så jeg får rå til lakkering..

 

Noen bilder:

luke.jpg

byggbur.jpg

gkasse.jpg

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

Litt oppdateringer her.. skjer mye om dagen.. Har fått på enarmsviskern.. Var noe tuklete ettersom viskerkittet ikke passet gti veldi bra, no hjerne som satt i veien..

 

Har monovisker kit liggende. Har du noen bilder av montering? Du måtte sentrere viskeren?

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

Må borre opp hull B på den første tegninga til 16mm.. Og et 6mm(elno) hull på den andre tegninga.. Og da det blir det sånn som på trea tegninga...

 

Da har jeg noe å gå etter. Har ligget i boden i nesten 1 år, på tide å gjøre noe med det;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo_gti16v

fett...men kor kjøpte du gearkassa? å vet du om den passer 1,416v? utvekslinga i forrhold osv? å pris?:)

 

En høgger i sverige.. ga 11.000... Den skal smette rett inn i gti'n.. som originalt har en DTX kasse.. Og jeg mener GOU har DTX kasse i sin 1,4 16v.. så ikke umulig denne passer..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår