Gå til innhold

Prosjekt6NGti

Ranger emnet


G_Yog

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på visning, betalt avgiftene og regga bilen.. Fikk tilogmed kw gewinden i vognkortet.. Litt tukkel at jeg måtte kjøre Østfold rundt ettersom jeg var biltilsynet i drøbak, tollvesenet i fredrikstad og banken i mysen.. Har også fått igjen sakene jeg hadde på lakkering. Har montert mesteparten av fronten, de lakkerte håntaka og speila, og den cleane bakluka.. Luftfilter med silikon slanger og polerte rør er montert.. Buret er ferdig sveisa og klar til lakkering.. begynner å nærme seg våren nu.. Yuuhuuuu!! poloside4.gif

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Monterte du settet selv? faen at jeg ikke har peil på dette, hadde vært billigere da :)

 

Ja.. Ikke no større problem å gjøre selv egentlig.. bør ha 4hjuls kontroll etterpå da.. Vet jo ikke åssen det er på 9n, men er vel ikke store forskjellen.. Jeg var jo ikke avhengig av bilen da(hadde ikke skilter enda),så tok meg god tid..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt at når man kjøper nye felger og dekk (i mitt tilfelle 17") så man man endre på vinklene på fjærene osv? Vet ikke hvor jeg har det fra, noen som veit noe om dette. Jeg er newbie2k lehm .. heh

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ser bra ut dette ;)

Har en skiltinnfelling som du burde få plastsveist inn i org fangeren din G_Yog.... Også når du "gjør det" så bør du få vekk de gamle skilt lysa...

 

Ellers så ser bilen veldig bra ut... Godt det snart nærmer seg sommer sombrero

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår