kaja_marlene Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 2stk sorte Sabelt GT selges med universalt alu understell. Stolene er FIA godkjente ut 2007. 3500kr Ring Bo/turbo2 om du er interessert: 90170825 Har ikke sett stolene, men tror det er denne modellen Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 3500,- pr stk eller pr par? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Det er for begge to. Selges samlet Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Og selvsagt har ikke jeg penger nå... typisk det :) nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Åh, pene stoler! Fin pris også. Synd jeg har 2x Sparco Sprint fra før da... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Hvor kunne de evt. hentes? Er meget interessert... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Åh, pene stoler! Fin pris også. Synd jeg har 2x Sparco Sprint fra før da... Ehmmm, KREMT, ehh synd jeg har 2 RECARO Spg da... Sorry, off topic, litt småyppete i dag:D:D:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by S-2000 Hvor kunne de evt. hentes? Er meget interessert... De kan hentes i Lillestrøm/Strømmen Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Skulle gjerne hatt dem.. Men jeg har stoler fra før så du får selge dem til noen andre......... ;) Slutt å spaaam.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Slutt og spam sjøl du ;) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomba Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 er stolene solgt? hvis de er strøkne (hullfrie) skal jeg ha de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by tmracing er stolene solgt? hvis de er strøkne (hullfrie) skal jeg ha de! Vel, hvis du vil ha de så ring tlf nr ovenfor Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Bjarne Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 er stolene solgt? er veldig intressert........ hilsen sindre Siter x-biler: VW golf 2 BMW E36 Opel Calibra, astra gsi og corsa Audi TT, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Tror han skulle holde av stolene til meg, men har ikke fått noe svar på de tre siste meldingene jeg har sendt, så jeg frykter de er solgt... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Stolene er enda ikke solgt. Så det er bare å ringe Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg