Jeez Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Må nett mase litt til her.. Kom over en Jetta Syncro her om dagen, en Jetta CL Syncro for å vere helt presis. Sånn som eg har forstått det blei CL levert med 1.6 liter og 75 hester, blir ikkje det jævlig slapt for å drive et firehjulstrekksystem? Fins det forresten 2-dørs Jettaer fra 90-92, eller detta noe som må mekas til? Sharpie har jo en ombygd, den har jo 90-dører? Fra Golf eller noe sånt? /Jeez/ Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Jeg ville gått for syncro'n , hivd i en 16v eller G60 maskin. Da har du et skikklig gøy leketøy. Det finnes helt sikkert 2 dørs jetta med 90 dører orginalt, men kan ikke huske å ha sett det.. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Heh, trur ikkje eg begir meg utpå noe sånt helt enda, leser jo om de som kjøper motor her og aldri får fyr på de og sånn.. menmen :) Men Syncro Jettaen var tøff den, orginalmontert (går eg utfra) vinge og greier, 199tusen kilometer.. Har ikkje sett 90-92 2-dørs Jettaer eg heller nemlig..? Hm.. /Jeez/ Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 jeg flytta over motor, startet på første forsøk, har gått i 1 år nå :D Hva var prisen på denne sync'n a ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Menne.. rekner med det ikkje var det aller første du prøvde deg på med din aller første bil heller så.. :) Fikk høre at den var til salgs, men det virka ikkje som om den var til salgs til meg liksom, så eg aner ikkje.. /Jeez/ Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 finnes nok 90-92 jetta 2 dørs... men det er ganske sjelden vare. dørene på golf og jetta er identiske, mine er flytta over fra en golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Jep, det var det eg tenkte.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Jeez Sånn som eg har forstått det blei CL levert med 1.6 liter og 75 hester, blir ikkje det jævlig slapt for å drive et firehjulstrekksystem? Fins det forresten 2-dørs Jettaer fra 90-92, eller detta noe som må mekas til? Sharpie har jo en ombygd, den har jo 90-dører? Fra Golf eller noe sånt? Du får CL`en med både 1.6 og 1.8 Det finns også 2 dørs Jettaer med "nye" dører (kom i slutten av 87) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg