RaCk Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Hva syns dere? Tror det kan bli überfett når han er ferdig. Han har nå doble enderør stikkende ut på hver side bak. Noe jeg ikke har bilder av men men. Også har han fått på ei vinge over ledningen som henger på bakvinduet. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Ett til Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 hyaaah Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Den var jo ikke akkurat überfet nå da...Mulig den blir fet...Wee...Sett den grønne astra'en som var repotasje om i Max Power? Den er überfet !!! Skal se om jeg finner et bilde av den...2 sec... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Den blir knalltøff tror jeg. =) Med tanke på at han har bygget alt selv :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 ser bra ut dette :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Min CRX er selfølgelig 10x kuler enn denne dritt astra'n da. Men siden jeg får sutte på tissen hans hvis jeg postet disse bildene så gjør jeg det. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Jasså.. en Bergens-gaylord her altså?? finnes flere av de ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 3, 2002 Rapporter Share Skrevet November 3, 2002 Be han kompisen din om å ta vekk den gubbeantennen da... den ødela jo masse!! Ellers blir det nok en fet bil det der!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg