SpeedWell Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by skoTner Hvor er bildene med "grøftelysa" på? ;) .. og med eier'n på panseret? ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 ble dårlig med grøftlys denna helga gett.. må ha braketter.. kommer etterhvert.. men nytt anlegg er montert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 er det noen her som er medlem i vacn? har meldt meg inn, men det tar veeeeldig lang tid... jeg tror jeg har meldt meg inn iallefall:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Keep the bass pumpin'!!!! Må få høre på det til helga! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Stine er det noen her som er medlem i vacn? har meldt meg inn, men det tar veeeeldig lang tid... jeg tror jeg har meldt meg inn iallefall:confused: Jeg sjefer i alle fall VACN *stolt* Er det noe du mangler så sender du meg en epost på andreas.skotner@vwaudi-club.no . Siter skoTner 2007 Range Rover Sport HST - Stormer Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 mail er sendt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by SpeedWell .. og med eier'n på panseret? ;) hahah :D kiddie Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Stine er det noen her som er medlem i vacn? har meldt meg inn, men det tar veeeeldig lang tid... jeg tror jeg har meldt meg inn iallefall:confused: Må jo være medlem der... :dude: For 100,- kan du kjøre bilen din på banen den 15/8... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Ja, da regner jeg med vi ser en rød Golf farte rundt på Rudskogen/banen den 15. august? Siter skoTner 2007 Range Rover Sport HST - Stormer Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Kom igjen, Stine! Klin til på banen! Jeg veit du vil! hehehehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 tror det blir dårlig med kjøring den 15.. hehe.. skal jo kjøre i september å få opplæring da.. trenger det hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 hehehe.. ja, regna med at det bare blir å parkere bilen og gå berserk med digi-camen... :) September? Du tenker på da jeg også skal kjøre? Blir fett det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 eller kanskje da... får se an...;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Originally posted by Stine tror det blir dårlig med kjøring den 15.. hehe.. skal jo kjøre i september å få opplæring da.. trenger det hehe;) Har vel førerkort.... ;) Holder lenge det. Bruker å være med noen intruktører på VAG treffa oxo.... :) Skal kjøre hen i september da? Kjørekurs? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 nei, det er på rudskogen... men det er litt mindre flaut å kjøre første gangen når det er mindre mennesker der enn når det er masse mennesker, jeg har tross alt aldri kjørt på bane før og jeg regner med at det ikke er helt det samme som å kjøre på veien..;)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg