Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Trodde et kjapt sekund her at du skulle selge bilen din, men ble lettet over å se at det var en annen ;) 320 og i helt annen stand for den del :P http://www.zett.no/bil__til_salgs.html?objectId=454936

 

Synes bilen din er veldig pen og har veldig lyst på en e36 selv nå. Spørs om jeg kjøper det bare jeg får solgt bilen min.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trodde et kjapt sekund her at du skulle selge bilen din, men ble lettet over å se at det var en annen ;) 320 og i helt annen stand for den del :P http://www.zett.no/bil__til_salgs.html?objectId=454936

 

Synes bilen din er veldig pen og har veldig lyst på en e36 selv nå. Spørs om jeg kjøper det bare jeg får solgt bilen min.

 

Takk for at du liker bilen min, jeg skal nok ikke selge den, nei. Hehe.. Min er ganske lik den som sto der, men jeg har ikke lakkert M3 leppe foran, har facelift grillen og M3 speil. Interiøret er også stoff, jeg har skinn...

 

Dessuten teit å skrive i en annonse at han har full M-pakke, da bilen har org coupe bakfanger :) Men men..Lykter og slikt var ganske likt.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liker de jeg har nå bedre. Lexus er skam.

 

 

Lexus er ut! noe av det jeg liker så utrolig godt med bilen din er at den er så clean! Less is more greie på en måte og det er så utrolig pent! Håper "fast and the furious" stilen i Norge dabber av snart. Du går foran som et godt eksempel og viser hvordan en deilig e36 skal se ut :)

 

Så etterhvert at det var en del ulikheter ja ;) som skinninteriør baklykter osv..

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker det mere cleant..Det dukker opp mer på bilen frem mot våren nå, men alt er org BMW. Liker M-stylingen best.

 

Hei Dr.S! Må bare få skryte noe fælt av den nydelige bimmeren din. Synes den er utrolig clean og "riktig" stylet / modifisert, akkurat slik en E36 burde være. Eneste jeg kan se som i det hele tatt mangler på den bilen er skjørter, M3 vel og merke;) Men den er jo veldig fin uten også i og med at den er lakkert helt ned. Også burde få satt i det M3 rattet! Lurer på å skaffe meg et slikt ratt selv i morgen til min nyinnkjøpte 320 cab:)

 

Men lurte på en ting angående håndbrekkhåndtaket ditt. Står du har byttet det ut til et i skinn selv om jeg ikke kan se noe bilde av det. Har lyst på dette selv i steden for det plastikk greiene....Hvor fikk du tak i dette?

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dr.S! Må bare få skryte noe fælt av den nydelige bimmeren din. Synes den er utrolig clean og "riktig" stylet / modifisert, akkurat slik en E36 burde være. Eneste jeg kan se som i det hele tatt mangler på den bilen er skjørter, M3 vel og merke;) Men den er jo veldig fin uten også i og med at den er lakkert helt ned. Også burde få satt i det M3 rattet! Lurer på å skaffe meg et slikt ratt selv i morgen til min nyinnkjøpte 320 cab:)

 

Men lurte på en ting angående håndbrekkhåndtaket ditt. Står du har byttet det ut til et i skinn selv om jeg ikke kan se noe bilde av det. Har lyst på dette selv i steden for det plastikk greiene....Hvor fikk du tak i dette?

 

Heisann! Tusen takk for skryt av bilen! Vi er tydeligvis på "bølgelengde" der ang styling og utseende ;) Du har helt rett i at den mangler skjørter, dette er noe jeg satser på og få tak i brukt og sette på i løpet av våren. Vil ha org BMW, ikke noe Rieger jall. Rattet er også litt "prosjekt" da jeg ikke har airbag til det, koster 4500,- ny på BMW, men prøver spore opp noen "brukte" til en rimeligere penge :smilbmw

Håndtaket til brekket mitt fikk jeg fra en her inne som hadde det i sin M3, men det kom på flere E36, bare ikke de rimeligste modellene. Tror ikke det er store utgiften nytt hos BMW heller, men jeg likte bedre det i skinn!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Dr_S!

Jeg liker stilen din utrolig godt!

Diskret styling er det beste som finnes, ikke bare for din bil, for alle =D

 

Neste gang du og gutta er ute og cruiser(refererer til bildet av den svarte, din og den blå) kan du ta bildet i høyere oppløsning da?

Skal ha det som wallpaper:D

 

Lykke til videre!

 

Ps: Har dattra di fått navn? :)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til BMW treffet til våren forretsen... vet du når det er? :D

 

Hehehe, Richard har gjort en god jobb med deg, det må jeg bare si :D :smilbmw

 

Kvinnelige BMW-entusiaster vokser så ABSOLUTT ikke på trær ;) Treffoversikten for CCN er vel ikke ute enda, men bør nærme seg Thomas?

 

Blir bra med vårmønstring på frognersetern ;) Er vel første ut det! Da blire skikkelig bmw kolonne med blant annet undertegnede fra tønsberg!

 

Snx, hilsen Espen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, Richard har gjort en god jobb med deg, det må jeg bare si :D :smilbmw

 

Kvinnelige BMW-entusiaster vokser så ABSOLUTT ikke på trær ;) Treffoversikten for CCN er vel ikke ute enda, men bør nærme seg Thomas?

 

Blir bra med vårmønstring på frognersetern ;) Er vel første ut det! Da blire skikkelig bmw kolonne med blant annet undertegnede fra tønsberg!

 

Snx, hilsen Espen ;)

 

 

:worshipbm Flink jente vet du;) lærer fort..

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Dr_S!

Jeg liker stilen din utrolig godt!

Diskret styling er det beste som finnes, ikke bare for din bil, for alle =D

 

Neste gang du og gutta er ute og cruiser(refererer til bildet av den svarte, din og den blå) kan du ta bildet i høyere oppløsning da?

Skal ha det som wallpaper:D

 

Lykke til videre!

 

Ps: Har dattra di fått navn? :)

 

Takk for ros av bilen :) Det er moro å høre!

Ja, skal få tatt bedre bilder, men må låne et bedre kamera, digitalkameraet mitt er ikke den toppmodellen fra Canon den engang var gitt ;)

Datteren min har fått navn, hun døpes søndag til Thea Madelen.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fiiiine biler vi happyhappy Men jeg vil ha felger bare!! Noen fine noen... hehe! Mange fine og *blanke* bilder av bilen din her yummy

 

Gleder meg til BMW treffet til våren forresten... vet du når det er?

 

Frognerseteren pleier alltid være siste helgen i april, så håper det er slik iår og :) Vi prøver få til en vårpuss rett før treffet, slik at de som vil, kan komme med blanke biler ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår