JuIius Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Nydelig bil.. Snart på tide å selge den til meg.. Jeg har lyst på E36 igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 jah og da skal det virke eller så må du bare improvisere. som å legge den ledningen som ikke lyser til de grønne.. de grønne skal være de 2 kjørelysa..(hvis jeg ikke husker feil) men uansett er det bare å sette sammen de du vil skal lyse. 0 stress kjøp sånne klips på clas eller biltema eller et annet sted som har det.. sorry OT Mvh Fredrik Ja, , men må vite hva som er blinklys osv osv Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Bare å måle seg fram det. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Meget pen BMW Dr_S :D Takk, takk! :blunk: Var på treff med bimmers.no på mandag da...Rudskogen var stedet. Her er noen bilder: Jages av sinna M3 3.2l comapct :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 her er thomas på tur ja ;) og en sur ferjemann da thomas :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ja, han fergemannen burde hengt etter ferga over til Horten...i slipset sitt!! Kom en søt liten pakke i posten idag fra gundersen motorsport: Hansker med alcantara geiteskinn faktisk! Var gode å kjøre med, hehe.. Skal også bestille Sparco halvhjelm derfra, helt greie priser :race Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Står ikke på siden til Gundersen Motorsport at de er FIA godkjente...men så fant jeg dette merket på hanskene nå: Så da er de vel det da... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Fine arbeidshansker det der :hondakick Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 blitt bitt av bassilen for bane kjøring nå hehe.greit med bra utstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Ja, de er helt ok. Bortsett fra at jeg glemte å velge farge, så jeg fikk sorte.. ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 FIA-godkjenningen kan ha utløpt, da teller ikke merket, fordi det er kommet ny sertifisering. Egentlig ikke så nøye, skal du kjøre løp hvor de krever FIA godkjente hansker da? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 FIA-godkjenningen kan ha utløpt, da teller ikke merket, fordi det er kommet ny sertifisering. Egentlig ikke så nøye, skal du kjøre løp hvor de krever FIA godkjente hansker da? ;-) For all del, jeg bryr meg katta om det er FIA eller ei :) Viktigste er jo at de gir bedre grep, og det gjør de absolutt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Helt enig. De var tøff. Det er deilig å kjøre med hansker, det gir en ekstra dimesjon til banekjøringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Bilen vurderes nå solgt: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8472611 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hva håper du å få for den? og hva skal du ha deg nå ? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg