VWGolfIIHFS Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hva kan være grunnen til at dekket mitt slipper ut luft.. Har bare blitt hyppigere i det siste,og det er ikke pungtering,da jeg har hatt av hjulet og sjekket.. Felgen har ingen skader,og det eneste jeg kan komme på da,er at det kanskje er ventilen som er ødelagt? Dekket slipper ut luft til det ligger på ca 1 bar,så stopper det.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Finn ut hvor det lekker med såpe/vann trikset. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Kunne du tenkt deg å forklare hvordan dette fungerer da? Tenkte på å legge hjulet i ei balje med vann,men fant liksom ikke noe balje som var stor nok! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 bland 50/50 med zalo og vann som du pensler på alle steder hvor den kan lekke ut luft. Eller balje ja, du trenger faktisk ikke å ha hele dekket nedi. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Var en tur ute nå,og da jeg parkerte i garasjen, så tenkte jeg at jeg skulle høre om jeg hørte noe siving av luft.. Og ja,det gjorde jeg.. Det er hull i dekket,og da blir det vel en liten kostnad tipper jeg? Hvordan og hvor kan jeg få fikset dette til en rimelig penge??,dekka er nemlig ganske nye,bare kjørt en sesong cirka. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 dra til en dekkforhandler med hjulet, så finner de ut hvor hullet er.de setter inn en liten gummiplugg i dekket (høres rart ut, men det er faktisk det de gjør). Koster deg så og si ingenting. Dekkforhandleren gjorde det gratis for meg. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Eller bare kjøp sånn dekk-fiks på boks. Tetter små hull. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Eller en liten limsprut direkte på hullet. Holder en liten stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Dekkfirmaet jeg snakka med "plugget" ikke lenger,de legger visst inn forsterkninger rundt det gamle hullet,innvendig,og de beste av alt,de skulle ikke ha mer enn 250kr pr dekk,noe jeg synes var ganske billig?? Vet ikke om du som sa at de satte inn en "plugg",mente at de gjorde dette utenfra eller innenfra,men de der nede sa at "plugging" ble ikke gjort lengre... Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 250 kr?` Vet om en som satte inn plugg i dekket her for ett par dager siden.. spør noen andre Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaWeR Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 jeg plugga 5 dekk i dag da.. det er noen regler som sier at det ikke er lov å plugge i dekk med hastighetskode høyere enn V (240km\t) de må vulkes (legge i en forsterkning) Siter x-1984 Golf2 GTI 1992 Golf3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 betalte 80 kr for å plugge dekket på raven til mamma... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Okey. Har jo hastighetskode H(?) eller noe? Kan jo hende det er billigere å plugge dekket,ettersom du (bjirn) sier du betalte 80 spenn for dette.. Det firmaet jeg var hos (Vianor),sa at de ikke plugga dekk lenger,men vet ikke helt hvorfor,kan jo være at det ikke er så veldig holdbart?! Stikker uansett nedover i morgen for å tette det jævla hullet! Irriterende! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 et plugga dekk holder lenge det. Jeg kjørte ihvertfall på dekket 2 sesonger før jeg måtte bytte alle 4. Dekket lakk aldri etter plugginga..Det gjøres utenfra. De stikker en syl gjennom hullet(for å få åpningen større). Så en nål med denna gummigreia på. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Er en regel at dekket alltid skal tas av felgen for å kontrolere dekket. Såkalte lynplugger som du bare kyler inni mens dekket er på felgen er en ulovlig reperasjon. Koster vanligvis 250-350kr for en skikkelig reperasjon. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg