TH_TeamHorten Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hei alle "brukere" :D Jeg lurer på hva synes dere om bilene deres? :confused: Er det "kulest" og: 1. Style en bil? :) 2. Trimme en bil? :cool: 3. Ha det råeste anlegget i bilen? :D eller 4. hele pakka (toppe heile driten) :dude: Håper på masse respons... ;) . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Merkelig tråd... Det råeste generelt sett er jo i teorien en bil som er flott stylet, trimmet og med rått anlegg. Altså alternativ fire. Men det absolutt "morsomste" må være å ta et eller annet råskinn, f.eks en Bmw M3 E36. Sette på stålfelger, støtfangere i plast, og få den til å se så kjip ut som mulig. For så å dure i fra alle de lokale heltene med vrengte felger som måtte prøve seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 merkelig tråd ja. Det beste må jo være å trimme en bil, men selvfølgelig kult alternativ fire... Men hvis man tenker på penger ville jeg ha trimmet bilen tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Men det absolutt "morsomste" må være å ta et eller annet råskinn, f.eks en Bmw M3 E36. Sette på stålfelger, støtfangere i plast, og få den til å se så kjip ut som mulig. For så å dure i fra alle de lokale heltene med vrengte felger som måtte prøve seg. Jeg er bare merkelig jeg... :cocain: Jeg synes det hadde vært så harry at det blir dritkult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 utenom hele pakka må det være å trimme bilen! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jeg syns det er viktigst med en bil som ser overkommelig ut, dvs f.eks at den er hvert å vaske en gang i uka også legger jeg 60% vekt på at bilen skal være morsom å kjøre :D Hva som er morsomt forandrer seg for meg (gjerne med vinter/sommer) og det er forskjellig fra person til person. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Precious Jeg syns det er viktigst med en bil som ser overkommelig ut, dvs f.eks at den er hvert å vaske en gang i uka også legger jeg 60% vekt på at bilen skal være morsom å kjøre :D Hva som er morsomt forandrer seg for meg (gjerne med vinter/sommer) og det er forskjellig fra person til person. Det kan jeg være enig med deg i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 4 såklart.... hele pakka! Skal man gjøre noe så skal det jo gjøres ordentlig! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Anlegget kommer først... er det noen kroner igjen så styler/trimmer man bilen ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè- Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Først så trim så styling noe mer penger igjen da så blir det mere trim ;) Siter 99' s14a små trimmet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 for 2 år siden var det stereo for alle penga. dette ble kjipt etterhvert som bilen gikk forbanna dårlig og slukte bensin, og det ble dyrt å høre på musikk. da ble prosjektet glemt, ny bil kom, pussa på motor og dret i anlegg. nå er det motorduren man skal høre, ikke musikken :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Hawkon for 2 år siden var det stereo for alle penga. dette ble kjipt etterhvert som bilen gikk forbanna dårlig og slukte bensin, og det ble dyrt å høre på musikk. da ble prosjektet glemt, ny bil kom, pussa på motor og dret i anlegg. nå er det motorduren man skal høre, ikke musikken :rolleyes: Sånn det skal være! :D Har ikke en eneste stereo-ledning i bilen nå, alt er bortevekk :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jeg syns det skal være en blandig mellom alt som passer ilag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jeg har aldri skjønt hva som er poenget med å legge 10000 / 100000 i anlegg i bilen. Så lenge jeg har en radio+CD som gir fra seg ok lyd til å høre på med litt bass, hvorfor sprenge øra, med 4X20" bass element? Jeg ser disse "harry" eller hva du vil kalle dem, folka som kjører nedover gata med så høy bass at man får vondt i huet på utsiden. Hva tenker folk...? Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by maccx Jeg har aldri skjønt hva som er poenget med å legge 10000 / 100000 i anlegg i bilen. Så lenge jeg har en radio+CD som gir fra seg ok lyd til å høre på med litt bass, hvorfor sprenge øra, med 4X20" bass element? Jeg ser disse "harry" eller hva du vil kalle dem, folka som kjører nedover gata med så høy bass at man får vondt i huet på utsiden. Hva tenker folk...? Det er en ganske stor forskjell på "mye lyd" og "god lyd". Det er også forskjell på folk som syns sang 12 på "Absolute Bass 2003" er et genialt stykke musikk og de som hører på Eric Clapton greathest hits i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg