Gå til innhold

Ka du synes???

Ranger emnet

TH_TeamHorten

Anbefalte innlegg

Merkelig tråd...

Det råeste generelt sett er jo i teorien en bil som er flott stylet, trimmet og med rått anlegg. Altså alternativ fire.

Men det absolutt "morsomste" må være å ta et eller annet råskinn, f.eks en Bmw M3 E36. Sette på stålfelger, støtfangere i plast, og få den til å se så kjip ut som mulig. For så å dure i fra alle de lokale heltene med vrengte felger som måtte prøve seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Men det absolutt "morsomste" må være å ta et eller annet råskinn, f.eks en Bmw M3 E36. Sette på stålfelger, støtfangere i plast, og få den til å se så kjip ut som mulig. For så å dure i fra alle de lokale heltene med vrengte felger som måtte prøve seg.

Jeg er bare merkelig jeg... :cocain:

Jeg synes det hadde vært så harry at det blir dritkult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er viktigst med en bil som ser overkommelig ut, dvs f.eks at den er hvert å vaske en gang i uka også legger jeg 60% vekt på at bilen skal være morsom å kjøre :D

Hva som er morsomt forandrer seg for meg (gjerne med vinter/sommer) og det er forskjellig fra person til person.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg syns det er viktigst med en bil som ser overkommelig ut, dvs f.eks at den er hvert å vaske en gang i uka også legger jeg 60% vekt på at bilen skal være morsom å kjøre :D

Hva som er morsomt forandrer seg for meg (gjerne med vinter/sommer) og det er forskjellig fra person til person.

Det kan jeg være enig med deg i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegget kommer først... er det noen kroner igjen så styler/trimmer man bilen ;)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 2 år siden var det stereo for alle penga. dette ble kjipt etterhvert som bilen gikk forbanna dårlig og slukte bensin, og det ble dyrt å høre på musikk.

da ble prosjektet glemt, ny bil kom, pussa på motor og dret i anlegg. nå er det motorduren man skal høre, ikke musikken :rolleyes:

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

for 2 år siden var det stereo for alle penga. dette ble kjipt etterhvert som bilen gikk forbanna dårlig og slukte bensin, og det ble dyrt å høre på musikk.

da ble prosjektet glemt, ny bil kom, pussa på motor og dret i anlegg. nå er det motorduren man skal høre, ikke musikken :rolleyes:

Sånn det skal være! :D Har ikke en eneste stereo-ledning i bilen nå, alt er bortevekk :)

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hva som er poenget med å legge 10000 / 100000 i anlegg i bilen. Så lenge jeg har en radio+CD som gir fra seg ok lyd til å høre på med litt bass, hvorfor sprenge øra, med 4X20" bass element?

Jeg ser disse "harry" eller hva du vil kalle dem, folka som kjører nedover gata med så høy bass at man får vondt i huet på utsiden. Hva tenker folk...?

1991 Audi S2 - [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maccx

Jeg har aldri skjønt hva som er poenget med å legge 10000 / 100000 i anlegg i bilen. Så lenge jeg har en radio+CD som gir fra seg ok lyd til å høre på med litt bass, hvorfor sprenge øra, med 4X20" bass element?

Jeg ser disse "harry" eller hva du vil kalle dem, folka som kjører nedover gata med så høy bass at man får vondt i huet på utsiden. Hva tenker folk...?

Det er en ganske stor forskjell på "mye lyd" og "god lyd".

Det er også forskjell på folk som syns sang 12 på "Absolute Bass 2003" er et genialt stykke musikk og de som hører på Eric Clapton greathest hits i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider