vidder Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hepp, hadde planer om å kvitte meg med frontlyktene som står på bilen nå, og hive i noen fra en Audi 90\Coupe. (Disse er vel like?) Er slike lykter det er snakk om. Orginallyktene ser slik ut. Bilen er en Audi 80cc fra `85. Så til saken: Går det greit å sette i ett par 90\coupe-frontlykter? på 80-n? Passer de rett inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 De skal passe ja, problemet i etterkant er at du ikke har blinklys. Sett på A90 frontfanger også og saken er biff. :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er det ikke blinklys i lyktene? Trodde det var det, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er nok ikke det nei. og det er vanskelig å skaffe 90 fanger ! dermed kan det bli bittelitt problematisk med lyktekonverteringen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Ugh. Da ble det vanskelig. På en annen side, er det krav om blinklys foran? Dumt spørsmål kanskje, men man vet aldri. ;) Det er jo tross alt ikke så mange situasjoner man har behov for å se blinklys i front. (Ikke som jeg kan tenke meg, iallefall) Så jeg må se meg om etter en 90\coupe-fanger da, skjønner jeg. Om det ikke finnes noe slikt å få kjøpt uorginalt noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er påbudt med blinklys foran, brukes i rundkjøringer vet du :rolleyes: finner du en 90 fanger, så spanderer jeg en rieger evo fanger på deg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Er denne berømte 90 fangeren slik som ble levert orginalt på 80 coupe quattro typ 85? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Dr_BASS Er denne berømte 90 fangeren slik som ble levert orginalt på 80 coupe quattro typ 85? Dette er den samme typen; i Norge finner en nesten ikke tak i slike lengre; en av grunnene til at jeg solgte unna min frontkolliderte Type85Q. Det er liksom ikke den mest kurante bilen, selv om potensialet er kvalmende stort (les: Sport og UR-ombygginger, Jonus-bilen, Vigenracing, BO-folkene etc. etc.). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg