slayer Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Noen som har vært borti disse før? Erfaringer? Finni denne Preluden der, men syns den er veldig billig i forhold til andre Preluder... Noe muffins, eller bare billig og bra? :) http://www.motorborsen.no/showad.asp?recno=477906&ressort=BI&adtype=S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Så hvertfall ut som et godt kjøp! 32.000 og Coupe... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Fin bil gitt, får ringe imorra.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Lykke til med kjøpet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hei. Sjekk bilen nøye. Det er en grunn til at den er billig...spessielt der ute... mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. ...spessielt der ute... mvh fortell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Par småtips før et bruktbilkjøp her Er du NAF medlem? Ring dem og spør om hjelp og tips ang. den bilen. Kanhende de har noe å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Par småtips før et bruktbilkjøp her Er du NAF medlem? Ring dem og spør om hjelp og tips ang. den bilen. Kanhende de har noe å si... Tror nok jeg skal ta Naf test denne gangen også, sist jeg gjorde det fikk jeg bilen 15.000kr billigere! :) Fra 70 til 55 tusen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hvordan gjør en egentlig det? Sier til selgeren at du er intr. i å ta NAF test på bilen, også låne bil til en NAF verksted? Eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Hvordan gjør en egentlig det? Sier til selgeren at du er intr. i å ta NAF test på bilen, også låne bil til en NAF verksted? Eller...? sorry, men må vise dere denne linken! sorry!!!:( MEn må bare:D http://www.motorborsen.no/showad.asp?recno=162511&ressort=BI&adtype=S Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Hvordan gjør en egentlig det? Sier til selgeren at du er intr. i å ta NAF test på bilen, også låne bil til en NAF verksted? Eller...? Jeg fikk han som skulle selge bilen til å sette den inn på ett Naf verksted..hvis han nekter er det vel bare å glemme den bilen.. hehe... Vi dekte på kostnaden av testen forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by -carude- sorry, men må vise dere denne linken! sorry!!!:( MEn må bare:D http://www.motorborsen.no/showad.asp?recno=162511&ressort=BI&adtype=S Kan godt ta en understellsbehandling på henne jeg.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by slayer Kan godt ta en understellsbehandling på henne jeg.. ;) hehe:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 back to topic nå... erfaringer med dette firmaet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by slayer back to topic nå... erfaringer med dette firmaet? sorry.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg