Baldrick Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Relativt strøkne grå/svart/rød Recaro bakseter og dørsider fra 4 dørs Golf 2 selges. Baksete er to-delt og har nedfellbar rygg. El.recaro forseter kan også selges med, men førersete er SLITT og passasjersete er også godt brukt. Men er først og fremst interesert i å selge baksete/dørsider... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 "Som vanlig" så er bytte i ett eller annet også aktuelt... forventer uansett ingen fantasipris for dette, har bare null og ingen bruk for bakseter og dørtrekk, og egentlig ikke stolene forran heller med unntak av understellene på de ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Passasjerstolen (som selvsagt også kan brukes som sjåførstol): Bakseter: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hei Er det slitt hull i ting og tang eller er de bare litt slappe i fisken, trenger en tilstandsraport! Hva tenker du er fornuftig pris for bakseter og forseter, tenker nemlig mye på å få noe penere å plante bakenden i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Førersete er hullete og fælt, mens resten er i helt grei stand. Bruker idag passasjersete som førersete i caben, eneste forskjell er at vippen er på høyre side istedet for venstre. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Orph Jeg kan være interessert i understellet på førerstolen ! Hehe, er det jeg har bruk for også ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Til alle som spør... NEI jeg selger ikke alt for 500 kroner når jeg har bruk for understellet på stolene. 500 kroner for baksetene og dørtrekk er derimot aktuelt! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Uten at jeg skal si det 100% så ville jeg tro det, kan ikke forstå noe annet ihvertfall! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 mye for begge setene forran? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Som skrevet endel ganger allerede så er jeg egentlig ikke interesert i å selge stolene forran med mindre jeg får ett bra bud da jeg har bruk for understellet på stolene. 500 kr for baksetene og dørsidene som sagt. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Kan vel selge stolene uten undertsell? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Recaro forsetene kan selges uten understell ja.. kan da brukes i alle biler uansett merke ;) Org Golf understell kan enkelt sveises til å passe på Recaroene, må bare sveise på to "lister" itillegg til å kappe bakbeina på stolene for å få riktig høyde. Har uansett mest lyst å vente med å selge den ene stolen som jeg idag bruker i caben til jeg får mine nye. Dette pga ryggen på mine org stoler er så sinnsykt skeiv og dårlig å kjøre med. 1500 kroner for alt uten understell. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Har du bilde av den stolen som er dårlig? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Har fortsatt baksete og dørtrekkene til salgs.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Har hatt PC problem så jeg har mistet mailadresse til dere som var interesert, vennligst ta kontakt på ny!! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg