Gjest Andeeh Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Nå har jeg forresten bestilt meg turbo, T25 med .67 eksos. Det er den Hawkon har på "Deler". Hehe.. når jeg får råd, blir det vel dobbelt opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en 2.8i leppe eller en rs-leppe? Og, hvordan jeg kan få fjerna noe av 8-tallet sånn at det blir 2.3i? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Andeeh Noen som vet hvordan jeg kan få tak i en 2.8i leppe eller en rs-leppe? Og, hvordan jeg kan få fjerna noe av 8-tallet sånn at det blir 2.3i? ;) Prøv kjøp/salg på consul granada forumet. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 2.8i merket er jo uthevet så hvis du skal ha bort noe ev det så må du nesten slipe. Tror ikke det blir så gjevt.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Mye regner du med å dra ut av motoren? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Laaars Mye regner du med å dra ut av motoren? Jeg har faktisk ikke anelse, men i starten regner jeg med ca. 200 hk :) Har ikke råd til fete deler ennå, så må holde det lavt til neste år :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Mye sitter det i den originalt da? Er V6? 200 hk holder sikkert i førstebilen, du skal sikkert ikke kjøre deg ihjel med det første heller. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Laaars Mye sitter det i den originalt da? Er V6? 200 hk holder sikkert i førstebilen, du skal sikkert ikke kjøre deg ihjel med det første heller. 114 orginalt. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Laaars Mye sitter det i den originalt da? Er V6? 200 hk holder sikkert i førstebilen, du skal sikkert ikke kjøre deg ihjel med det første heller. Heheh, når jeg får kjøre den alene er det nok mye mer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 jaja 200 hk men tenk nå på momentet ;) v6 :P kan bli litt "pønsh" :P tenkt no videre på oppgradering av understell, drivverk (spærre), bremser?? blir det twinturbo nå da elr? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Burde vel ha nye foringer, stab stag, mellomaksling, diff sperre, bremser, da 2.3 ble levert med uventilerte skiver, har kanskje snart noen 2.8 bremser du kan få for en billig penge ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Gran Burde vel ha nye foringer, stab stag, mellomaksling, diff sperre, bremser, da 2.3 ble levert med uventilerte skiver, har kanskje snart noen 2.8 bremser du kan få for en billig penge ;) Foringene holder, ble det mumla noe om.. :p Stabstag skal jeg fikse, må finne ei ordning.. 2.8 Bremsene skal jeg selvfølgelig ha for en billig penge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Haien jaja 200 hk men tenk nå på momentet ;) v6 :P kan bli litt "pønsh" :P tenkt no videre på oppgradering av understell, drivverk (spærre), bremser?? blir det twinturbo nå da elr? :D Hehe, neste år KANSKJE. Vet ikke, spørs jo om jeg får jobb da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 btw: jeg kom til å tenke på noe... skruer du sammen me dem som ordner motorn din? kan lære mye av det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Haien btw: jeg kom til å tenke på noe... skruer du sammen me dem som ordner motorn din? kan lære mye av det :) Jada, det er det som er meninga :) Er der når jeg har mulighet til å være der (Og når det er noe å gjøre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg