Gå til innhold

Ove`s bil på Nesodden

Ranger emnet

svein p

Anbefalte innlegg

Sant det og det sier seg selv at man ikke får solgt en orginal 86 mod for 17000. Så mye er ikke en 240 verd, med mindre det er noe spess med den. Får massevis av 240`er til under 10000 som er i samme stand. Har de stått lenge så må de jo eu-godkjennes. Ove kjenner sikkert noen i bransjen som godkjenner uten å se bilen

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Hvis ikke du vet det selv, hvordan ##!% skal noen andre vite det?

hehe....bare kødda:) hadde ove vært fatters så hadde jeg aldri nevt det for en levende sjel, og heller tatt å skutt den forbanna svindleren der! du må kjenne han får å kjøpe bil fra gårdsplassen hans;)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei ganske bra lister over biler han har på autodb..no. Hvis dette virkelig er bile rhan har, så er det en ganske stor kapital bundet opp.

Se på denne : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=483320

Den står til nøyaktig samme prisen som den gjorde da jeg såvidt begynte å titte rundt etter sånn bil, og det var vel ca. årskiftet for halvannet år siden. At han ikke tar hintet og setter ned prisen for å bli kvitt sånt. Det er forøvrig den samme som jeg nevnte det med rattet og sånt på.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoneck

men har han så mange som man finner på autodb? det må jo være biler for 10-talls mill..

Jeg har gått gjennom den nevnte listen, og jeg kan gå god for at alle disse tilhører Ove/bilene befinner seg på Nesodden.

Unntaket er den tyskregistrerte M3 caben, den har jeg ikke sett. Men den står sikkert parkert sammen med flesteparten av bilene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å reise avgårde å kikke på S4'en han har hatt liggande på nett ei stund. Godt denne tråden kom og hindra meg i å kaste bort tid på det.....:)

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider