Finepix Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Ble tøfft det der... Gratulerer!:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Jeg syntes det var noe nytt når jeg tittet på bilen på rudskogen ja..... det tok seg virkelig ut..... heldig som har skiver bak du.... har sånne *bremserpåbakhjulaførstnårbremseneervarme* tromler jeg... ;) Drifting-bremser kaller jeg det....:D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Chrizter Ratata, åssen motor og gear har du i den ???? 350cid og 4 tr. manuell :D Leketøy! Originally posted by raboc Synes det så skikkelig bra ut jeg! :dude: :dude: Thx! Originally posted by Ottesen Jeg syntes det var noe nytt når jeg tittet på bilen på rudskogen ja..... det tok seg virkelig ut..... heldig som har skiver bak du.... har sånne *bremserpåbakhjulaførstnårbremseneervarme* tromler jeg... ;) Drifting-bremser kaller jeg det....:D Jeg oxo ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Takk for sist Ratata! Nais oppgradering!! Nå stemmer hjula med lakkeringen liksom.... Men jeg synnes du har for mye luft i hjulhuset bak... kunne en spacer vært no tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by JHU Takk for sist Ratata! Nais oppgradering!! Nå stemmer hjula med lakkeringen liksom.... Men jeg synnes du har for mye luft i hjulhuset bak... kunne en spacer vært no tro? Halloien ja! Joda har plass til å flytte de utover. Nå er ikke side-formen på en gammal amcar det perfekte da, med sin side som krommer på midten for så å gå innover både oppe og nede.... En modernere bil er nesten like brei øverst på hjulbuen og nedover, mens mi altså svinger en god del innover ned mot kanalen. Kommer hjula for langt ut kan d se litt rart ut. Så å putte på euro-felger hjelper jo ikke akkurat der i.o.m. at de har "negativ-amerikansk-ET" :rolleyes: :rolleyes: (havner litt for langt inn) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jeg er med på den om karross formen... selv om jeg er en sucker for 60 tallets svulstige former... hehe Det blir nok mye steinsprut av å flytte ut hjula.. men rart ... no way :D Bmw boltsirkel du bruker eller.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Digger den bilen! Bruker du den til hverdags el? Åssen er bensinforbruket ? Tenker på å kjøpe meg gammel amcar som bruksbil, men er hittil bare blitt ledd av... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Jupp, BMW Kjører den ganske mye om sommeren, som til/fra jobb. Har ikke målt den. Har fixa en liten feil i år, med dårlig termostat, så jeg håper på ca 1,3-1,4 /mil. Beste målinga jeg har hatt er 1,18. Tur-retur Tønsberg-Gjøvik i greit tempo. Men det var med original Rochester-forgasser. Nå kjører jeg 600 Edelbrock Preformance-serien. "Power rather than milage" står det i boka. :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Tror ikke du skal ta bensinforbruket så hardt med den 600 gassern. Kjører selv med edelbrock 800cfm, går på rundt 1,5 liter på mila med litt hard landeveiskjøring. Så du burde klare å kjøre en del dl billigere. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 omegan til ratata var transport middel for noen år siden..... til norrkjøping og tilbake.... Han kjørte.... brukte 1,2-3 jeg kjørte.....brukte 0,9-1,0 Så han vet å leke med gasspedalen..... ikke sant???:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Bead-lock omegan til ratata var transport middel for noen år siden..... til norrkjøping og tilbake.... Han kjørte.... brukte 1,2-3 jeg kjørte.....brukte 0,9-1,0 Så han vet å leke med gasspedalen..... ikke sant???:D :D :D :D Forbikjøringer er jo et must. Selv på øko-turer. Ellers så blir det fort langtekkelig.....;) Lurer på åssen d går med Chevy'n + liten camp.vogn i 100-110 til Västerås..... ....hvor mange jeg passerer altså.... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 hehe, kjørte med Oldsmobile Cutlass på 1800 kg på slep fra Arvika i Sverige til Svindal i Østfold. Er vell rundt 15mil. Kun helt klart og tydelig se bensinnåla røre seg. Hadde vært litt morsomt å prøvd forbikjøringer. Er rimelig sikker på at Oldsen gikk bedre på slep etter min bil enn for egen motor :D ... 305 i den hehe. Strekk tøu beregnet på opptil 3500kg, tåler helt klart ikke bunn gass med Pontiac Trans Am :D Har selv funnet ut at man fort kan få ufrivilige kramper i høyre foten viss den ikke brukes under kjøring, så passer nøye på å bruke den. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by T/A 455 hehe, kjørte med Oldsmobile Cutlass på 1800 kg på slep fra Arvika i Sverige til Svindal i Østfold. Er vell rundt 15mil. Kun helt klart og tydelig se bensinnåla røre seg. Hadde vært litt morsomt å prøvd forbikjøringer. Er rimelig sikker på at Oldsen gikk bedre på slep etter min bil enn for egen motor :D ... 305 i den hehe. Strekk tøu beregnet på opptil 3500kg, tåler helt klart ikke bunn gass med Pontiac Trans Am :D Har selv funnet ut at man fort kan få ufrivilige kramper i høyre foten viss den ikke brukes under kjøring, så passer nøye på å bruke den. hehehehe Gassen er da til for å brukes! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Gratulerer! Ser meget bra ut! Hvordan blei den å kjøre med iforhold til 16"? Har du forandret hjulvinklene? Hvordan BF dekker er det? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by VEPSEN Gratulerer! Ser meget bra ut! Hvordan blei den å kjøre med iforhold til 16"? Har du forandret hjulvinklene? Hvordan BF dekker er det? Thx! Å gå fra 245/55-16 til 245/40-18 merkes når man har stiv fjæring. Kjenner ganske mange hompler og asfaltskjøter og mindre ting nå :D Skal utføre Guldstrand-modifikasjonen av forstillinga snart. Blir vel når jeg får på de nye bremsene. Så er det forhjulsjustering. Det er BF g-Force T/A KDW, med NT (New Tread) -mønster Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.