Ratata Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Endelig fått bytta ut 14"-sluredekka mine med "litt" større size. hehe Det ble BFG-dekker fra CI-Service, og ASA-felger fra Sharif. 245/40-18 på 8,5"x18" WEEEEEE!! Så nå kan jeg få plass til de nye bremsene oxo :D :D Klar for nye runder på Rudskogen.... :) :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Nice!! Har forresten komplett oppsett for konvertering til C5 bremser foran på vei jeg også :D ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hvor mye gav du for dette? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Grattis! Chevelle er skikkelig fett. Ur-bilen liksom. Ja, etter Roadstere fra 30-tallet, da hehe...:D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Ratata Endelig fått bytta ut 14"-sluredekka mine med "litt" større size. hehe Det ble BFG-dekker fra CI-Service, og ASA-felger fra Sharif. 245/40-18 på 8,5"x18" WEEEEEE!! Så nå kan jeg få plass til de nye bremsene oxo :D :D Klar for nye runder på Rudskogen.... :) :) .Det er rart hvordan det meste kler en Chevrolet, de bilene må jo være perfekte fra starten av. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 det ble veldig kledelig, . Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 jeppz, detta ble fett! Klar for en tur inn dit snart jeg oxo :) Fått tak i nye bolter forresten? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Thx boys. Ja knalle å kjøre på Rudskogen med iaff. :D Sharif har gode priser, d er d ikke noe tvil om. 8k for felgene. Dekka er noe k dyrere :D Muttere som passer litt bedre enn de jeg har, er de tomme for på lager i Norge, så de er bestilt fra Danmark. :rolleyes: Får de kanskje på torsdag. (Håper de har bestilt riktig da.....) zzzzzzz...... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Nå skal ikke jeg være negativ eller kritisk... skyt meg hvis dere er uenig... ja flere av dere er sikkert :D At disse felgene er råe, ikke det minste tvil... men at de passer på en Chevelle... nei... kan ikke si meg enig. Synes de hadde passet seg bedre på en tysker eller japse.... Men det er da min mening.... ikke negativt rettet mot eier av bilen... Men heldigvis er ikke alle lik meg :D :D Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Chrizter Nå skal ikke jeg være negativ eller kritisk... skyt meg hvis dere er uenig... ja flere av dere er sikkert :D At disse felgene er råe, ikke det minste tvil... men at de passer på en Chevelle... nei... kan ikke si meg enig. Synes de hadde passet seg bedre på en tysker eller japse.... Men det er da min mening.... ikke negativt rettet mot eier av bilen... Men heldigvis er ikke alle lik meg :D :D Den er grei. Skjønner poenget ditt. Er så klart mange andre felger som er mere kledelige, men d får bli neste gang. Kanskje.... Nå skulle jeg har felger til dekka jeg hadde liggende, og de skulle ikke være for dyre til å kjøre på bane med (sånn hvis man skader en felg eller 3) :D Går altså ikke for max utseende, men heller max brukervenlig & øko. Detta designet er mye brukt i bl.a. race-sammenheng på amcars og annet. Kanskje litt derfor j valgte de..... Litt race liksom.... Men neste felg blir kanskje denna: :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er ganske enig med Chrizter, men de neste felgene dine, tror de passer bedre, og de var skikkelig feite :D Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 En pen Chevelle med disse felgane..... FETTTTTTTTTTTTTT!! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 En ting er sikkert, dem er fetere å se på live. Får litt feil inntrykk på bilder. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Ratata, åssen motor og gear har du i den ???? Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Synes det så skikkelig bra ut jeg! :dude: :dude: Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg