VeeDub Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Siden jeg måtte jobbe og ikke fikk dratt på Audi-VW treffet i dag så får jeg heller kaste ut noen nye bilder her da. Kvaliteten er ikke all verden, regna og greier :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 jeg vil ha felger med kant.. og ja takk gjerne en rallyefront også.. pent ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Nydelig..... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 og dette er 9X16 eller? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 fin bil du har;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 deilig golf. hva sitter under panseret ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by remster deilig golf. hva sitter under panseret ? Tipper på at det sitter en motor der.. :D :D Måtte bare... :op Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Eelo Tipper på at det sitter en motor der.. :D :D Måtte bare... :op hahahhaehea. trodde det var tråsykkel jeg :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Hehe.. Man vet aldri.. Så forresten noen som hadde kopiert den VW-logoen din i grillen... Var riktignok nettinggrill men.. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 pen golf hvilken front leppe er det du har?? har ikke sett den før... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by remster deilig golf. hva sitter under panseret ? Er vel en GTi 8v, 112hk'er! Originally posted by MSpeed pen golf hvilken front leppe er det du har?? har ikke sett den før... Vanlig GTi leppe med Catkiller og Alu-stag! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Eelo Hehe.. Man vet aldri.. Så forresten noen som hadde kopiert den VW-logoen din i grillen... Var riktignok nettinggrill men.. jepp, vet. Ladden som har gjort det. snakka med han. han måtte bare herme sa han :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Elsker hjula dine :D :D :D Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Eelo Hehe.. Man vet aldri.. Så forresten noen som hadde kopiert den VW-logoen din i grillen... Var riktignok nettinggrill men.. Vet ikke hvem som har herma etter hvem jeg, men denne Jetta'n har vel slik også... (vwfreak sin forøvrig) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by NoFear Vet ikke hvem som har herma etter hvem jeg, men denne Jetta'n har vel slik også... (vwfreak sin forøvrig) tror han mere mente til plasseringa. den på vwfreak sin sitter jo på midten og er helt standard. se på min, er litt forskjell ? :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg