TBJ Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Finepix Har jo funket fint før. Man lager et hull i limen med en kraftig streng, tar ut igjen strengen, og trer en sveisetråd gjennom hullet. Så er det bare å skjære langs ruta med sveisetråden...:) skal prøve å få den ut hel,jeg sier ifra hvis den er hel Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Flott det! Jeg skal prøve å finne ut om kalipperen er lik også... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caveman1988 Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 har du speedometer og stesh? det som går til 260km/h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piddien Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Hvis bilen har kupe/-pollenfilter er jeg interessert i å kjøpe holderen for filteret og tilhørende deler (klips osv.). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Se dato for siste innlegg før dere poster ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg