Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Noen som kommer i helga??? eller syns folk det holder med gardermoen....? Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Jeg og noen til skal da dit. :cool: Reiser oppover i morgen. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Jeg kommer, reiser oppover i morgen kveld. Anlegget i bilen spiller forhåpentligvis til da :) Har enda ikke klar noen ordentlig spiller, men får håpe det faller ned en fra himmelen snart :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 skal prøve å komme en tur søndag med noen kamerater, litt travelt i helgen men... Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 selvsagt er det til Våler vi drar denne helgen!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Jeg kommer på søndag! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Kommer i løpet av lørdag.... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by vwfreak Kommer i løpet av lørdag.... :D Da må det smiskes over en dram :D ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 dra å få med seg hvilken av jury medlemmene som har premiert sine egene biler og til de andre i audi/vw klubb styret? hm. næh. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Audi-S4-Biturbo Noen som kommer i helga??? eller syns folk det holder med gardermoen....? Jeg og acoupe kommer, men når på lørdag begynner d?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by miss_acoupe Jeg og acoupe kommer, men når på lørdag begynner d?? Her står det meste du/dere lurer på :) http://www.vwaudi-club.no/?s=viewNews&newsID=88&PHPSESSID=6eeaf1743df349b74fbd20188c7217c1 Originally posted by vagen dra å få med seg hvilken av jury medlemmene som har premiert sine egene biler og til de andre i audi/vw klubb styret? hm. næh. Er vel ikke akkurat helt slik det foregår er det vel? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by vagen dra å få med seg hvilken av jury medlemmene som har premiert sine egene biler og til de andre i audi/vw klubb styret? hm. næh. Må si meg litt enig med poenget ditt der.... blir litt feil når folk som tærud med MY TOY A6n får premier hver gang.... og uansett hviken bil TS møter opp med så får han en pris......:D Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Bygg fetere biler enn My Toy og TS, så blir det kanskje førsteplass ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by vagen dra å få med seg hvilken av jury medlemmene som har premiert sine egene biler og til de andre i audi/vw klubb styret? hm. næh. Hvor har du fått det ifra? Du tar nok feil der gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Jurymedlemmer bedømmer aldri klassen der de har sin egen bil! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg