Gå til innhold

200 sx s13


rival

Anbefalte innlegg

Tjohei, har et par spørsmål til folk som har peil på s13.

Har ikke særlig peiling på bil så setter pris på 0 harselering. :)

 

Tenker da på å få kjøpt meg en s13. Hva er typsike feil på de? Hva bør jeg se etter? Hvor langt tåler de å gå? Ting som ryker lett på de?(begynner å dra på åra) Eneste jeg har fått med meg er turboen fyker en gang mellom 120k og 150k km....

Skriv alt dere vet om bilen for min del, er interessant for meg alikevel. :)

Har dere evt. noen andre japsebiler med litt pulver soim dere anbefaler? max 115.000....(har tenkt på civic vti)

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk? Hva skal jeg søke på da? "TYPISKE FEIL PÅ 200sx s13" er jo helt jalla det, foreslår at du sparer deg for slike harry volvo240-turbo kommentarer som det der. Har du ikke noe vettugt å si, så hold kjeft? Blir så mye kosligere da....

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.200sx-ogn.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=28&mode=thread&order=0&thold=0

 

fant den ved hjelp av ordene "s13 feil". er ikke så vanskelig.

 

rival: ikke får å skli ut her, men mr. ryeng her har vel vært her mye lengre enn hva du har etter postcounts å telle.. han kjenner nok ting på forumet litt bedre også. usaklig å komme med slike kommentarer.

 

hadde du faktisk prøvd å søke, så hadde du funnet linken over. vet du ikke hvordan du søker så er det alltids lov til å spørre.

 

velkommen til et trivelig forum forresten!

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

http://www.200sx-ogn.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=28&mode=thread&order=0&thold=0

 

fant den ved hjelp av ordene "s13 feil". er ikke så vanskelig.

 

rival: ikke får å skli ut her, men mr. ryeng her har vel vært her mye lengre enn hva du har etter postcounts å telle.. han kjenner nok ting på forumet litt bedre også. usaklig å komme med slike kommentarer.

 

hadde du faktisk prøvd å søke, så hadde du funnet linken over. vet du ikke hvordan du søker så er det alltids lov til å spørre.

 

velkommen til et trivelig forum forresten!

Japp, unødvendig av meg det der. Ble bare småirritert når jeg så svaret. :)

Dog har jeg vært her inne lenge, men mista den forrige kontoen min.... Takk for svar btw.

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rival

Søk? Hva skal jeg søke på da? "TYPISKE FEIL PÅ 200sx s13" er jo helt jalla det, foreslår at du sparer deg for slike harry volvo240-turbo kommentarer som det der. Har du ikke noe vettugt å si, så hold kjeft? Blir så mye kosligere da....

 

greit nok at det var lite hjelp i å skrive "søk" 3452 ganger

 

Men hva har det med volvo 240 turbo å gjøre???

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

 

greit nok at det var lite hjelp i å skrive "søk" 3452 ganger

 

Men hva har det med volvo 240 turbo å gjøre???

heheh, jeg ser på 240 turbo som harrybil, av en eller annen grunn mente jeg at den kommentaren var harry.

Never mind :)

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Harry og harry, gamle 240'in min hadde nå kjørt ræva av nissan min:D

 

Gull...:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Harry og harry, gamle 240'in min hadde nå kjørt ræva av nissan min:D

 

Du får poste den filmen der du leker litt med den lysebrune tic`n din.

 

edit: fant den, ligger _HER_

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår