Audi quattro turbo Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Hahaha......ja du betaler vel den du da Åge???Skulle du kjøpt tilsvarende turbo så måtte du ut med nærmere 30-35 tusen norske kroner!!!Flowpreppa,trekantet aksling,tåler 4 bars trykk,cutback turbinblader............osv osv..........Skal få kjøpe den for cirka 20 lapper men jeg tror den blir litt i meste laget for meg :) :) Holder med en Turbonetics 60-1 turbo som jeg har fått et bra tilbud på :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Det er jo det jeg ga for min jo. Grise billig det. Løp å kjøp:) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Da har jeg makka meg til å tatt et par nye bilder med nye-turboen "hekta" på grenrøret.Den må tilpasses bedre når jeg får motoren i bilen.Men her får du iallfall et visst inntrykk av størrelsen på den sotvifta som skal sette trykk på motoren.......... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Her enda et bilde med den nye turboen,innsuget som står på nå er kun et dummy-innsug for å få målt plass til mitt nye innsug som er bestilt idag :) :) :) Spesial custom-sveisa i Finland,dual chamber innsug........ Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by Jonte Og Audi har alltid vært kvalitet, uansett.. Kan du fortelle meg hvem som har lurt deg til og tro det? Man overhaler ikke forstilling hver 20000 km på en kvalitetsbil! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Urk, får min kkk 26/27 til å se ut som en liten ært..Buhuuu... Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by Mondeo Kan du fortelle meg hvem som har lurt deg til og tro det? Man overhaler ikke forstilling hver 20000 km på en kvalitetsbil! Kan du fortelle meg hvem som har lurt deg til og tro at du må det? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Jeg merker meg at bilen ikke virker så intressant å fortelle om! :D Råder, turbo, innsug... Bilen da? et lite stusselig bilde i mørkret? :D Hva gjør du med drivverk? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Er det mange hester i den ramma di nå egentlig ? virker jo jævlig profft detta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZ Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 He-he-he............. Festlig med en liten turbin ja......... Her er min: Siter onfiredevi Who`s the king! onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Blir litt lei mei nå, når turboene deres er nesten like store som den søte lille 1.8l motoren min. Stakkars liten motor føler seg så ubrukelig nå at det er så vidt den starter etter at jeg hinta frampå om turbo her enddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by TAZ He-he-he............. Festlig med en liten turbin ja......... Her er min: Størrelsen har faktisk en del å si ja :D :D :D :D :D :D Så synd at din turbo ikke er flowpreppa,blueprinta,slipte blader på da.......hehehehehehehe!!!!!!!!! Ola:skal snart ta noen nye bilder av bilen med nye-felgene,Oz Superleggera i 17 tom.Må bare få felga først Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Hørtes no imponerende dette her! Skal bli artig å yppe til race med 1.6 Polo'n når jeg får lappen i sommer;) Hva er det som står i bilen nå da? Orginal motor eller.... Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by TAZ He-he-he............. Festlig med en liten turbin ja......... Her er min: Hva turbo er det du har TAZ ?? Snerten wastegate også.......45 mm wastegate eller ??? Det skal jeg ha på min motor. Kosta sikkert MYE mindre enn det du ga for de to tinga dine. Hva bil skal det på og jeg ser det ligger et svinghjul med en grom clutch i bakgrunnen der. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Mars 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Originally posted by ThugstaRacing Hørtes no imponerende dette her! Skal bli artig å yppe til race med 1.6 Polo'n når jeg får lappen i sommer;) Hva er det som står i bilen nå da? Orginal motor eller.... Tror du blir liggende etter med en Polo 1,6 ja......hehehehe!!! Står original sugemotor i bilen for tiden. 136 hester og thats it. Bestilte meg nytt innsug igår og dyser skal bestilles snart også. 5 stk 720 cc dyser som skal fore den lille snurra jeg har hekta på motoren :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg