Rieger Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Finnes sikkert en tråd om dette fra før, men jeg fant ingen som omfattet Golf 1. Noen som har dette skrivet? Har nemlig en MK1'er med lav km stand på hånda. I tillegg vet jeg om 2 hele GTi delebiler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 En forskjell mellom mk2 og mk1 er at mk1 gti har trommelbremser bak og ikke skiver som på mk2, ellers skulle det vel være ganske likt. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 okei.. fant dette da: Noen som har fått en g60 N/A motor godkjent i en MK1'er da? Har ikke Ottar(eller no slikt) gjort det? Effekten er jo lavere enn den vanlig 1.8GTi på 112hk, så i prinsippet skulle det jo være greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 skal du ha 16v må du ha skiver bak, men siden du sa 83mod gti så regna jeg med at du mente 8v, da trenger du ikke skiver bak. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Er på jakt etter en Golf1 gti eller en golf2 16v delebil som har alt det jeg trenger for ombygging! noen som har noe slikt stående eller vet om hvor jeg kan få tak i dette hadde jeg vert svært taknemlig om du tok kontakt ! Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Rieger Finnes sikkert en tråd om dette fra før, men jeg fant ingen som omfattet Golf 1. Noen som har dette skrivet? Har nemlig en MK1'er med lav km stand på hånda. I tillegg vet jeg om 2 hele GTi delebiler.. Kontakt Tom Sagerud på Møller Frysja han sender deg ett slikt skriv... Er ikke noe problem å få godkjent det.... ang det noen skrev om G60 som N/A så hva er poenget??? det går jo dårligere enn en GTI Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by nitewlkr Kontakt Tom Sagerud på Møller Frysja han sender deg ett slikt skriv... Er ikke noe problem å få godkjent det.... ang det noen skrev om G60 som N/A så hva er poenget??? det går jo dårligere enn en GTI vet det, skrev jo faktisk det også, men den kan turbokonverteres da... Var bare det jeg tenkte på. Er jo greit at det står i rett motor(selv om den har mer effekt). Derfor lurte jeg på om noen hadde fått det godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Rieger vet det, skrev jo faktisk det også, men den kan turbokonverteres da... Var bare det jeg tenkte på. Er jo greit at det står i rett motor(selv om den har mer effekt). Derfor lurte jeg på om noen hadde fått det godkjent. Får ikke godkjent G60 selv som N/A da de går utifra motorkoden og de hestene den har orginalt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg