cREATURe Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Har tenkt på det :) Golfen skulle hatt seg en litt lenger tur før Bugrun. Men så har jeg samtidig så mye småtteri som skulle vært gjort på den også. Kanskje om det er strålende sol, men jeg tørr ikke love noe :P Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Tøff! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 er du ikke ferdig ENNÅ?? hehe;) neida:) blitt bra nå altså:D Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 vanvittig Pen ener!! spesielt at jeg tenner på hvite biler med svarte felger <3 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Hot :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 KONGE bil. Må kjøba meg einser snart å bjunna prosjekt :D :D :D Bra inspirasjon! ! Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg