Gå til innhold

Rage's førstebil: BMW 320i Coupe

Ranger emnet


Rage

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du sa du hadde noen 6x9 satt du inn dem hvordan gjorde du det?

finnes d en smartere løsning. har akkurat handlet meg en 320i cupê selv men min er mørk grå å har lakerte fangere o\g sånn så min er litt fetere :p

men uansett hvordan gjorde du d/ skal gjøre d?

 

Ta 6x9 pratet på pm.

 

Mulig din er fetere, men gi meg en mnd så skal vi se.. Vi kan jo kjøre omkapp? ;)

 

Lite updates her om dagen, har gjort en del, men nå nyter jeg sommeren.. Kommer mer updates da delene faller inn, og kommer på bilen :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta 6x9 pratet på pm.

 

Mulig din er fetere, men gi meg en mnd så skal vi se.. Vi kan jo kjøre omkapp? ;)

 

Lite updates her om dagen, har gjort en del, men nå nyter jeg sommeren.. Kommer mer updates da delene faller inn, og kommer på bilen :)

 

synes bilen din var flott da jeg så den på strømmen. snasen løsning på kaldluftinntaket ditt!

stå på videre :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Sure greier :(

 

Her er det litt bilder fra byggingen av coldair kitet mitt, filteret er nå skiftet ut med et K&N i57 filter, som jeg fikk av BMW328 :)

 

Uten.jpg

Halv.jpg

Nede.jpg

Nede2.jpg

Bak.jpg

Ferdig.jpg

 

Og en liten filmsnutt av hvordan det ble :)

Last ned her! :)

 

Noen bilder fra gatebil i juli, som jeg var på, samt kjørte en 25-30 runder :)

 

Bane1.jpg

Bane2.jpg

Bane3.jpg

Dekk.jpg

 

Cheers :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft :)

Sitter bra på banen ja?

 

Jeg lurer på om ikke lufta får en veldig lang vei å gå i det røret? Og om det lønner seg i forhold til å ha filteret 'i motorrommet' tross at du da ikke får like mye kald luft..

 

Merket noe forskjell? Ser kult ut hvertfall :)

 

tror nok ikke lengden på det røret her skulle gi noe mere effekt tap en det å plassere det i motorrommet uten avskjerming fra resten av motor rommet. blir fort noen grader under panseret.

 

Som du kanskje ser på bildene så er det ikke akkurat mye til bøy på de rørene og det blir ikke mye omveier for luften.

 

Dessuten så ser det jo mye feter ut med filteret gjemt i fangeren :pray

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket noe forskjell i mellom- og topp registeret. Dessuten er lyden til å dø for :)

Den kalde luften vil jo alltid være nærmest bakken kontra lengre opp, og jeg slipper å sugevarmluft..

 

Jonte: Bilen fungerer meget bra på bane, har vært utpå en del nå, og er fornøyd. Kan provosere den så mye jeg vil, uten at den krenger eller kjører av. Bare spørr audifanatic, han ble ganske stille rundt banen :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo kjekt med å få inn kaldluft, men hvor sunt er å få vann inn i luftfilteret? Du vil jo gjennom fangeren få inn vann her når det regner f.eks. Og det vil dessuten sprute søle og dritt fra fordekket inn gjennom luftekanal hullet. :wonder Jeg ville tro det er bedre for LMM om man har et rør ned til fronten som fanger opp kaldluften, istedetfor å ha selve filteret plassert der nede :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår