FX2000 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Om du mener 6*9 bak så kan du dra på thorsov å kjøpe adapter som jeg gjorde.. passa perfekt.. fine saker. en adapter kasse??? som passer det gammle hullet, vil ikke skjære liksom? HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 du sa du hadde noen 6x9 satt du inn dem hvordan gjorde du det?finnes d en smartere løsning. har akkurat handlet meg en 320i cupê selv men min er mørk grå å har lakerte fangere o\g sånn så min er litt fetere :p men uansett hvordan gjorde du d/ skal gjøre d? Ta 6x9 pratet på pm. Mulig din er fetere, men gi meg en mnd så skal vi se.. Vi kan jo kjøre omkapp? ;) Lite updates her om dagen, har gjort en del, men nå nyter jeg sommeren.. Kommer mer updates da delene faller inn, og kommer på bilen :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Sant det :) Synest det er mer sjarm å ha skjulte "goder". en å ikke stille til forventningene yodude 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Ta 6x9 pratet på pm. Mulig din er fetere, men gi meg en mnd så skal vi se.. Vi kan jo kjøre omkapp? ;) Lite updates her om dagen, har gjort en del, men nå nyter jeg sommeren.. Kommer mer updates da delene faller inn, og kommer på bilen :) synes bilen din var flott da jeg så den på strømmen. snasen løsning på kaldluftinntaket ditt! stå på videre :) 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 synes bilen din var flott da jeg så den på strømmen. snasen løsning på kaldluftinntaket ditt!stå på videre :) Takk for det :) Må vel si det samme om bilen din, noe som skiller seg ut, uten at det blir 2 much at all :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 takk :) men nå ern ikke så pen :( en som kjørte rett inn i bilen bakfra i dag. Men det fikses i august .. drar forresten nedover mot traktene ved deg på lørdag.( med bulkete bil :P ) 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Uff. Sure greier :( Her er det litt bilder fra byggingen av coldair kitet mitt, filteret er nå skiftet ut med et K&N i57 filter, som jeg fikk av BMW328 :) Og en liten filmsnutt av hvordan det ble :) Last ned her! :) Noen bilder fra gatebil i juli, som jeg var på, samt kjørte en 25-30 runder :) Cheers :) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Fin lyd.. Ja viktig med kald luft, taper en god del hester når motoren får varm luft så.. Kjempe bra. Stå på.. 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Tøft :) Sitter bra på banen ja? Jeg lurer på om ikke lufta får en veldig lang vei å gå i det røret? Og om det lønner seg i forhold til å ha filteret 'i motorrommet' tross at du da ikke får like mye kald luft.. Merket noe forskjell? Ser kult ut hvertfall :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Tøft :)Sitter bra på banen ja? Jeg lurer på om ikke lufta får en veldig lang vei å gå i det røret? Og om det lønner seg i forhold til å ha filteret 'i motorrommet' tross at du da ikke får like mye kald luft.. Merket noe forskjell? Ser kult ut hvertfall :) tror nok ikke lengden på det røret her skulle gi noe mere effekt tap en det å plassere det i motorrommet uten avskjerming fra resten av motor rommet. blir fort noen grader under panseret. Som du kanskje ser på bildene så er det ikke akkurat mye til bøy på de rørene og det blir ikke mye omveier for luften. Dessuten så ser det jo mye feter ut med filteret gjemt i fangeren :pray Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 ser bra ut dette! har ikke lest hele tråden, ligger det an med hester i denne Rage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Merket noe forskjell i mellom- og topp registeret. Dessuten er lyden til å dø for :) Den kalde luften vil jo alltid være nærmest bakken kontra lengre opp, og jeg slipper å sugevarmluft.. Jonte: Bilen fungerer meget bra på bane, har vært utpå en del nå, og er fornøyd. Kan provosere den så mye jeg vil, uten at den krenger eller kjører av. Bare spørr audifanatic, han ble ganske stille rundt banen :D x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirdude Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Hmmm... noe sier meg at du hadde ikke 50km/t der nei ;) Og en liten filmsnutt av hvordan det ble :) Last ned her! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Er jo kjekt med å få inn kaldluft, men hvor sunt er å få vann inn i luftfilteret? Du vil jo gjennom fangeren få inn vann her når det regner f.eks. Og det vil dessuten sprute søle og dritt fra fordekket inn gjennom luftekanal hullet. :wonder Jeg ville tro det er bedre for LMM om man har et rør ned til fronten som fanger opp kaldluften, istedetfor å ha selve filteret plassert der nede :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Skal en del til før det lille vannet som treffer faktisk kommer inn i innsuget, med tanke på vinkelen til røret, så renner da vannet sans. bare ut igjen. 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg