Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
Kristian S.

amerikanske trucks i Norge(bilder)

Rate this topic

Recommended Posts

Har kjørt litt rundt omkring og funnet et par av de Amerikanske trucksa som er her i Norge. Her er noen bilder:

Peterbilt 379

svartpete9.jpg

Peterbilt 359

redpete1.jpg

Kenworth K100e

k100e.jpg

Hvis noen av dere har noen bilder av andre Us trucks eller opplysninger om bilene så legg dem ut.

Har møtt noe liknende de 2 øverste flere ganger siste ukene like utenfor her, på E18 mellom Ås og Elvestad. Alltid uten last.

Svart, svær og bråkete turbo-diesel :)

Bor 800m fra E18 og har hørt den ture forbi noen ganger og, buldrer i hele lia.

Jeg så en gigantisk lastebil ( Peterbilt ) som ragget i ski sentrum for noen uker siden. Den hadde de amerikanske fargene, og hadde mange ekstralys...Man hørte at den kom mellom husveggene der ;)

Sett den boxer?

Originally posted by Nikdev

Veit det står en i Askim, kanskje det var den?

Har dere sett den ombygde(??) vanen, diger van med picup plan som er i ski?

Det hørtes ut som en artig doning...Har ikke sett den nei..

Originally posted by Jens

Jeg så en gigantisk lastebil ( Peterbilt ) som ragget i ski sentrum for noen uker siden. Den hadde de amerikanske fargene, og hadde mange ekstralys...Man hørte at den kom mellom husveggene der ;)

Sett den boxer?

Oioioi! Noen som har et bilde av den?

Kristian S, er vel ikke du som var med en gutt og ei jente til og tokk bilder av den peterbilten ved JUMPKING der?..

er jeg som kom med en rød hiace og tokk bilder selv.. :D

Peterbilt er TØFT!!!

Om du vil se en VOLVO som er laget for det amerikanske markedet så kan du se dem på TRANSPORT MESSA på lillestrøm....

siste dagen er tror jeg i dag....

Originally posted by Tape-R

Kristian S, er vel ikke du som var med en gutt og ei jente til og tokk bilder av den peterbilten ved JUMPKING der?..

Peterbilt er TØFT!!!

Om du vil se en VOLVO som er laget for det amerikanske markedet så kan du se dem på TRANSPORT MESSA på lillestrøm....

Denne?

CIMG0786.jpg

der har vin ja:)

fy fader så fin den er:) men den der er ennå liten.. det er en til som er med ca 2m lengre i ræva... den er helt RØD.... denne er vinrød eller noe..

Noen som har sett HOTSPORT sin gamle peterbilt ? den blå farga som står parkert på kværner....

Den er fy faen så fet at det ikkes kulle vært lov...

SÅnn lignende preza blå farge med alt av detaljer i krom....

Selv skruene på brakka er krom!

der har vin ja:)

fy fader så fin den er:) men den der er ennå liten.. det er en til som er med ca 2m lengre i ræva... den er helt RØD.... denne er vinrød eller noe..

Noen som har sett HOTSPORT sin gamle peterbilt ? den blå farga som står parkert på kværner....

Den er fy faen så fet at det ikkes kulle vært lov...

SÅnn lignende preza blå farge med alt av detaljer i krom....

Selv skruene på brakka er krom!

Det går en stor en i full drift i trøndelag et sted. Sjåføren på den er sønnen til eieren av et stort skogbruk der oppe. Bilen brukes naturlig nok til å kjøre tømmer, men pga visse norske regler så kan ikke bilen med henger være lengre enn 18m(?), så bilen er ikke akkurat økonomisk i drift siden den ikke kan laste på langt nær så mye som resten. Den Volvo trekkvognen har omtrent samme akselavstanden som en vanlig tømmerbil! Men den er sjef å ha sikkert! :)

jepp-. reglene i landet er tragisk. i sverige er max lengde 23m. følr det blir spesial transport.

Har du kansje sett den kenworth t2000 som leies av telenor mobil ?.... pleier å stå på standene dems....

DEN er grom...... fy faen forno heldige jævler som kjører slikt.

Peterbilt er TØFT!!!

Kanskje det var meg. Var der med dama mi (med svart hår) og tok bilder. Kjørte en lysegrønn Volvo 240stv. Den sto rett ved Peterbilten. alle folka som kjørte forbi bremsa ned og holdt på å vri huet av seg når de så Peterbilten. Har lyst på en sånn!

En sånn rød Volvo har jeg sett et par ganger på Drammensveien. Den trekker en merkelig 3-aksla tilhenger med betongelementer eller noe. Noen av dere som har sett den? Den er stilig som faen!

Har et par bilder av den blåe Peterbilten også. Alle bildene er fra BIritransporten. Sjekk ut sida mi: http://www.theseatkrutes.tk

Eller bare bilbildene: http://www.pegs.no/seatkrutes/toffe_biler.htm