Skjefstad Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Kjøpte ein Mazda 626 Coupe 16v som var senka. Etter ei stund blei eg lei av humpinga pg problemer når eg skal på ferga og liknande, defor skifta eg til orginalfjærer. Ein venn av meg gjorde dette og anbefalte meg å få hjulstillinga justert etter å ha skiftet fjærer. Dette kommer igjen på godt over 1000,- Økonomien skranter så defor lurer eg på om det virkelig svarer seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 du burde vel helst tatt hjulstilling gitt,men kjør normalt i starten og følg godt med på dekkslitasjen.(ha korrekt lufttrykk i alle dekk)Om den er normal har du ikke de helt store bekymringene.Om det er helt på styr,så vil den vel trekke til en side og spore.Og da skjønner du jo selv hva som må til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Billigere det enn å bytte fram dekkene en gang pr mnd. vil ligge bedre på veien også. Kan være direkte livsfarlig å kjøre uten å justere. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 spissinga kan du justere uten større problemer, men det brukes vell no forstillingskontroll-apparat som festes på felgene eller noe slikt i en fullstendig forstillingskontroll mener jeg? koster vel somregel fra rundt 500 til drøye tusenlappen .. og ja det er slett ikke dumt å få tatt en forstillingskontroll etter bytte av fjærer.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Ok men da er det vel bare ein ting å gjer. Takk for svar. Men til Jostein om sporing... Er ein 15 år gammel framhjulstrekk bil med 225 dekk. Skal litt til for at det ikke sporer :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdaman Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Sliter faktisk med det samme. Spiste opp to fram dekk på en mnd. Ta en hjulstillings kontroll, deter mitt råd Siter Nå lykkelig eier av hus og en rusten Volvo 745 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Skjefstad Er ein 15 år gammel framhjulstrekk bil med 225 dekk. Skal litt til for at det ikke sporer :p Hehe ja du sier noe :D Fortjener faktisk en premie om det ikke sporer:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg