FOBO Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 noen som legger inn penger i golf bilene sine også. *u gotta pimp my golf ride* Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 lite å bruke pengene på... puke Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 haha så sinsykt fett :D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Golf IIII med 22" felger......... (puke) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Gou: Det var en av de aller styggeste golfene jeg har sett! Det skrives IV btw;) Den øveste var litt fet da:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Tombra Gou: Det var en av de aller styggeste golfene jeg har sett! Det skrives IV btw;) Den øveste var litt fet da:) i know , men viss du ser på klokkeslettet så var det mye enklere og skrive IIII enn IV ;) romertall er vel forresten barne skule pensum så burde vel klart og skrive det uansett hvilken tid det var på døgnet ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 kuleste falkenbilen jeg har sett, ivertfall... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Jalla-jalla tralla... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Gou Golf IIII med 22" felger......... (puke) Har den en sommerjobb hos komunen som sopebil og om vinteren jobb som snøplog??? :D Bilen var okei, bare han hadde valgt litt mindre felger så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Mazda323F noen som legger inn penger i golf bilene sine også. *u gotta pimp my golf ride* Han har vel hatt lite og gjøre på fritiden sin da tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg