Gjest Andeeh Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Gran Den startet, og den BRØLTE! :D Tror dette blir bra! Dan The Man THE ALLMIGHTY V8 IS ALIVE! sier: ska ikke du påst å sei dæ va fin lyd i motorn eller nå sånt? Fin lyd i motorn eller nå sånt ;) :D Tror dette blir meget gromt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Og du hadde ikke regna med at en V8 brøler uten eksosanlegg?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Trur du har glemt å sette på no deksel? :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by MacSi Trur du har glemt å sette på no deksel? :D For å justere tenninga litt bedre :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Da var jeg endelig kvitt 2dørsen. I morgen skal vi (Andeeh, Ford Power og jeg) strippe bilen Andeeh egentlig skulle bygge på. (som nå er min) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Gran Da var jeg endelig kvitt 2dørsen. Mine.. :P Grønn.. (internhumor) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Gran For å justere tenninga litt bedre :) Tenninga? det gjør du jo ved å dreie på fordeleren! ;) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Zzz...Zzz Tenninga? det gjør du jo ved å dreie på fordeleren! ;) offtopic: Var vist ukens gatebil i et motorbørsen for litt sia du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Haien offtopic: Var vist ukens gatebil i et motorbørsen for litt sia du ;) ikke heelt umulig det nei! ;) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Zzz...ZzzTenninga? det gjør du jo ved å dreie på fordeleren Veit det, men når den er så feilstilt at motoren ikke starter kan man ta av dekslet og se, som regel enklere. (vi så også etter nr på toppene :p) Originally posted by Haien offtopic: Var vist ukens gatebil i et motorbørsen for litt sia du ;) Hvilket nr? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Gran Hvilket nr? Okay! Det var i forrige uke granaten stod som ukens gatebil..! :-) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Da har jeg satt inn intreøret, og på søndag skal jeg ut å kjøre, for så å ta ut motoren og sende den langt vekk :) Nå blir det 8`er sombrero Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Originally posted by Gran Da har jeg satt inn intreøret, og på søndag skal jeg ut å kjøre, for så å ta ut motoren og sende den langt vekk :) Nå blir det 8`er sombrero yodudeyodudeyodudeyodudeyodudeyodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Da var bilen uten motor, og når Andeeh er ferdig med motor bukken så skal 8`eren overhales og i bilen! Håper det blir snart. (Fikk 4`hjuls sladd på tørr asfalt i dag også.. ;)) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Da har vi lempet andeeh`s motor bort fra bukken :p 8`eren ligger i biter, og alt ser bra ut! Ser ikke ut som det er noe stort med slitasje. Får se om det blir noe trimming, "Ford Power" maser om ny kam, innsug, forgasser ++, det får vi se på ;) http://home.online.no/~ekris-sv/Motorisert%20Kj%f8ret%f8y/Min%20Granada/V8/IMG_4696.jpg Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg