SHN-Motorsport Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 den cosworth motorn e genial! menne 302efi bruker MYE mindre enn taunus 2,8 som står i bilen din no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Gå inn på Consul/Granada-klubben sitt forum og still samme spørsmåla der. Flere som har greie på gamle Granadaer der. HVorfor i alle dager skal du slenge i en V8? Sats heller på Cosworth 2.9 24V. Den veier like mye som en 2.8 og har 204hk originalt.:dude: Eneste som blir litt jobb der er det elektriske, men fester og plassering er lik 2.8. Husk at du må ha injection-tank.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by kimosabi Gå inn på Consul/Granada-klubben sitt forum og still samme spørsmåla der. Flere som har greie på gamle Granadaer der. HVorfor i alle dager skal du slenge i en V8? Sats heller på Cosworth 2.9 24V. Den veier like mye som en 2.8 og har 204hk originalt.:dude: Eneste som blir litt jobb der er det elektriske, men fester og plassering er lik 2.8. Husk at du må ha injection-tank.;) trenger ikke ny tanke han kan jo få mekka catch up system men injection tank kan jo ikke være så mye stress og få skaffa ;) Heller mer stress å få skaffa motorn vil nå jeg tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 har du i det hele tatt penger til detta? kan jo bli sviiiiiiiindyrt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Haien har du i det hele tatt penger til detta? kan jo bli sviiiiiiiindyrt!!! Svindyrt? Hva skal bli sååå dyrt da? Ja, jeg er full av penger til tider :p Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 ijooodaa! jeg er også full av penger til tider men har VELDI dårlige prioriteringer ;) (polet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Haien ijooodaa! jeg er også full av penger til tider men har VELDI dårlige prioriteringer ;) (polet) Øyh, hva skal bli dyrt? hmm??! :p (ikke på polet, på bilen min) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 motorn e jo ikke så belli! du må ha nye motorfesta!, girkasse + festa, bakaksling og ein heil del anna modifisering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Gran Noen som veit hvordan det er å få en 351w i bilen? Helt sikkert plass.... men hvorfor ikke en 351 Cleveland motor isteden? Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by A.R.Giulietta Helt sikkert plass.... men hvorfor ikke en 351 Cleveland motor isteden? Har du en liggende? Er ikke de ganske dyre da? Haien: kan lag ganske mye sjøl ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.R.Giulietta Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Nei det har jeg desverre ikke. Men det er da ikke umulig å finne. Jeg aner ikke hvor mye de koster men jeg tipper på at du får en brukbar en for rundt 15-20000 kroner Siter Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt Alfa Romeo GTV6 -85 Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by A.R.Giulietta Nei det har jeg desverre ikke. Men det er da ikke umulig å finne. Jeg aner ikke hvor mye de koster men jeg tipper på at du får en brukbar en for rundt 15-20000 kroner Blir akkurat litt for mye :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 302efi motorn ekke belliar ska u tru! men lag sjøl?!? d e no stress å få det godkjent så lenge du ikke har div sveisesertifikater osv :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Haien 302efi motorn ekke belliar ska u tru! men lag sjøl?!? d e no stress å få det godkjent så lenge du ikke har div sveisesertifikater osv :rolleyes: Slapp av, det ordner seg! Kan ikke se på alt det "negative" hele tiden, se lyst på ting! Finnes mange som kan sveise det. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 har tlf nomre tell ein som lage gearkassefester og motorfester!? men kan jo bi litt dyrt mnmn!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg