Laaars Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Her kan jo alle som var der legge ut bilder og film fra treffet hos Norsk bildelsenter. Her er mine bilder: VW-Audi treff @ NBS Film fra skjæring av Polo-motor kommer snart, må komprimeres. Fikk desverre ikke med hele skjæringen av Scorpioen pga. plass-mangel :) Fikk heller ikke med at grillen på Poloen ble skutt ut pga. et eller annet jeg ikke fikk med meg helt. Men det smalt godt iallfall. ;) PS: Poloen holdt i 1:23 og Scorpioen holdt i 0:24 Det er hva man kaller kvalitet! Igjen, her er bildene: VW-Audi treff @ NBS Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Fet den Norsk bildelsenter-bilen :) Var mye golf der gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Glemte seff kameraet. Men var bra med folk da.. Så noen kjente biler fra forumet her! :cool: Bra bilder forresten Laaars. Gleder meg til filmen! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Den øverste Golfen der er sinnsykt pen! Creature: takk :) Jeg så iallfall vwgolf2 sin Old School Golf og Rakriste sin cab. Mulig det var flere der også. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 mine bilder ligger her.. http://treff.vw-freaks.org/treff_nbs_050604/ :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Film: Legger ut den ukomprimerte filmen nå. Altså rett fra kameraet. Den er på 28MB, så de med litt rask linje har jo ikke problemer med å laste ned denne. Her er den: Polo motor skjærer seg etter 1min. og 23sec Men Ford motoren holdt jo bare i 24 sekunder! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Jeg liker ikke Golf noe spesielt, men den øverste der va rå :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Den øverste golfen er Casper her på forumet sin, den er meget gjennomført! Er forresten også til salgs.... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Laaars Film: Legger ut den ukomprimerte filmen nå. Altså rett fra kameraet. Den er på 28MB, så de med litt rask linje har jo ikke problemer med å laste ned denne. Her er den: Polo motor skjærer seg etter 1min. og 23sec Men Ford motoren holdt jo bare i 24 sekunder! ;) Takk for den! Det var så jævli masse folk der at jeg fikk ikke med meg en dritt :D Noen som vet hva han skal ha for Golfen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by MAGUN Takk for den! Det var så jævli masse folk der at jeg fikk ikke med meg en dritt :D Noen som vet hva han skal ha for Golfen? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=456873 Faktisk en veldig fin golf 4 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Her er vårt bidrag til bildene.. www.vwaudi-pro.net http://omen.raw-software.net/~starky/gallery/album02bilder her Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Kjetl0vB Her er vårt bidrag til bildene.. www.vwaudi-pro.net http://omen.raw-software.net/~starky/gallery/album02bilder her Og ikke klag på fotografen. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Denne er ikke så vanlig å se langs veien... Noen som vet hva betegnelsen på denne er? Årsmodell? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 var vel 1972 modell? om jeg ikke husker feil Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg