polo-1992-xtreme Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 hei Noen som vet hvor jeg kan få ta i clean bakluke til min Polo 2F? hadde vært morro å fått det på bilen... nettsider eller folk som er villige til å sveise for en billig penge=) takker for alle svar Mvh Mads Christensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme hei Noen som vet hvor jeg kan få ta i clean bakluke til min Polo 2F? hadde vært morro å fått det på bilen... nettsider eller folk som er villige til å sveise for en billig penge=) takker for alle svar Mvh Mads Christensen Er vel "ingen" som selger clean bakluke ferdig fra "fabrikk"... og et lite tips er og skrive hvor du skal cleane den (tenker da på hvor du bor).. fordel for eventuelle sveisere... "Location : Norge" ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 skjønner! jeg kommer fra Asker...ca. en halv time sørvest for Oslo! Har sett noen i tyskland som har solgt dette, men dette er nok ikke fra fabrikk nei.. noen som har en clean bakluke som de vil selge til meg da? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Du får kjøpt ferdige uten utsparing til skilt, men de er i glassfiber og ikke noe å satse på. Sveis heller igjen din bakluke. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 takk for svar... vil du hjelpe å sveise eller? snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 hei kanskje litt lenge siden denne tråden var oppe...men man får kjøpt ferdig clean bakluke i tyskland. Det jeg lurte på var hvordan man gjør det med skilt lysa... fant det litt vanskelig å koble dem fra, fordi tak teppet inne i bilen er limt fast. (regner med det er en kontakt der inne et sted. hvis det ikke er nede i bagasjerommet da?. hadde tenkt å flytte skiltet ned på fangeren. og da må jeg flytte skilt lysa også. har en 92 mod polo. Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Originally posted by eiriklh hei kanskje litt lenge siden denne tråden var oppe...men man får kjøpt ferdig clean bakluke i tyskland. Det jeg lurte på var hvordan man gjør det med skilt lysa... fant det litt vanskelig å koble dem fra, fordi tak teppet inne i bilen er limt fast. (regner med det er en kontakt der inne et sted. hvis det ikke er nede i bagasjerommet da?. hadde tenkt å flytte skiltet ned på fangeren. og da må jeg flytte skilt lysa også. har en 92 mod polo. Heisann.. Greit å få svar uansett hvor lenge det er siden tråden ble laget :D hehe.. Hvor får man kjøpt disse ferdige cleana baklukene da? Er det egentlig påbudt med skiltbelysning? mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Kan dette være int? clean bakluke Skiltlys er påbudt ja Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Polo4RS3 Kan dette være int? clean bakluke Skiltlys er påbudt ja ja, dette så ikke så værst ut..men jeg er ikke så dreven i Tysk, står det hvilket materiale den er produsert i? ok, men da blir det litt vanskeligere angående plassering av skilt og lys...noen som har noen smarte ideér og løsninger på dette? takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 hadde ikke gidi å brukt 2000kr på bakluke... bedre å sveise igjen en orginal. ikke noe problem. Angående skilt og skilt lys tenkte jeg å flytte det ned på fangeren. begynnte i dag snart ferdig med å sveise Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 vi får se hva som skjer...men har vel egentlig ikke så mye tid eller penger til mitt prosjekt for tiden, så det får nok vente! ser bra ut det der også ja...du får legge ut noen bilder når den er ferdig også da! mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 det vil vel ikke koste mindre enn 2000 kr for å sveise, grunne og lakkere? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 så lenge man kan gjøre alt selv blir det nok betraktelig billigere, men hvis du må sende den bort til sveising og så til lakkering blir det vel lite lønnsomt. Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 det å gjøre det selv er ikke så lett når man ikke kan det :) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 bare å prøve seg det.. lærer ikke noe om man ikke prøver. Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg