Hawkon Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Dette er jo nesten bil, så hvorfor ikke... tips om dette er vist før eller old news mottas med takk. Hva er feil med dette bildet? :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 De humpene over vannslangen PÅ SKINNEGANGEN? Eventuelt i det hele tatt å legge en slange over skinnegang! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Bare jeg som er naiv nok til å tro på en liten photochop? :D :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hehe, ser ut som brannvesenet har blingset litt.. Det ligger jo en 2.5" slange over skinnegangen, og de "broene" er slikt man legger over slangene for å ikke ødelegge dem hvis man må slippe trafikk igjennom ett ulykkested/brannsted. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 funker bra med 'bro' over slangen for ikke å ødelegge trykket ja... når det kommer et godstog på noen hundre tonn :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by Hawkon funker bra med 'bro' over slangen for ikke å ødelegge trykket ja... når det kommer et godstog på noen hundre tonn :rolleyes: Som sagt.. :rolleyes: Originally posted by ClusterOne Hehe, ser ut som brannvesenet har blingset litt.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Jobber på brannstasjon - denne likte kolegaene mine ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Minner meg om da vi la 50-øringer på togskinna og de ble store som kjeks. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Jeg ser ikke det bildet... (Skole pc veit `u) :pisser: Skole :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by TH_TeamHorten Jeg ser ikke det bildet... (Skole pc veit `u) :pisser: Skole :ssip: var serveren min som ikke funker.. flytta til sekundær ;) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Er det bare meg eller er det en fotoboks der og? :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 hahahaha, fotoboks på ei toglinje? vel... :rolleyes: :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Ja hva er feil med bildet??? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 les postene? :) er vel ikke så smart å lage broer over en slange for at den ikke skal miste trykket på en TOGLINJE som frakter mange tonn med stål på veldig lite marktrykk. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 hmm..så det....men trodde det var noe som ikke var så åpenlyst!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg