tnrfd Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 K-kam ønskes kjøpt i oslo/asker området. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Skal du trimme en standard forgasserbil anbefaler jeg deg en standard T-kam fra en turbobil;) Den gir mange ekstra hester, og bilen din bruker faktisk mindre bensin:eek: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by suggen Skal du trimme en standard forgasserbil anbefaler jeg deg en standard T-kam fra en turbobil;) Den gir mange ekstra hester, og bilen din bruker faktisk mindre bensin:eek: hvilke turbo biler snakker du om? b21et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by suggen Skal du trimme en standard forgasserbil anbefaler jeg deg en standard T-kam fra en turbobil;) Den gir mange ekstra hester, og bilen din bruker faktisk mindre bensin:eek: vet han har k-motor der det sitter T kam fra før... har en k motor i ene bilen som jeg putta k-kam i og den gikk relativt mye bedre.. (ikke på lavt turtall) på en hviss strekke der jeg hadde 115 før klarte den nå 130... Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Er nok riktig som Nox sier. Har en B230K motor med T kam og synes den kammen er så jævlig daff, men får se hva jeg gjør. Er jo ikke så veldig bensin økonomisk og trimme forgassermotor heller. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 kan skrive under på at NOX sin 240 gikk betydlig bedre på høyt turtall! litt skummel på vått føre og! ble en del hjulspinn. Så jeg tror K-kam blir brA! kanskje om du byr bra selger nox sin :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 I hvilken motor plukker man ut K-kammen ?? Hvordan ser man at det er en K Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Tror K-kammen satt i B23E motorene imellom 1981 og 1984 eller no. Sammen med 405 toppen. Tviler på at du finner en sånn kam på høggeren. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by lars_b I hvilken motor plukker man ut K-kammen ?? Hvordan ser man at det er en K man ser i ennen på kammen. det står det en K Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg