Gå til innhold

Avensis = BEST =)

Ranger emnet


kongen

Anbefalte innlegg

hmmz.. han jeg snakka med på biltilsynet sa at så lenge lysgjennomslippet var av den og den grad skulle han godkjenne det.. men.. jaja

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Helios

hmmz.. han jeg snakka med på biltilsynet sa at så lenge lysgjennomslippet var av den og den grad skulle han godkjenne det.. men.. jaja

 

okey, biltilsynet burde vite hva de snakker om så! Men er så mye tull med detta derre! sa han noe grad som var max man kan tone rutene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem vet ikke hva dem snakker om alltid nei..hehe.. jeg husker ikke helt hva han sa. men detta går ann å finne ut av.. eventuelt OM bilen faktisk kan leveres med orginalt mørke ruter.. isåfall kan man kanskje skaffe mørke sideruter foran som er helt lov.. men jeg kan ikke regla inn og ut desverre..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speak up toyota folk!! :)

Må være deilig med så ny bil, gamle biler = dilldall! (for det meste)

 

Rent bortsett fra at jeg selv ikke ville hatt en stor bil (av en eller annen merkelig grunn) er avensisen pen. no offence liksom ;)

 

Originally posted by benredik

Hvis du er han jeg tror du har, så er avensisen din MYE penere enn den siste typen som kom ut. Men, så er ikke alle like heldige som deg og har råd til en så dyr bil som 18 åring :)

 

Har litt sansen for den nye Avensisen jeg, syns den ser ut som en dyr bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

1999 Avensis 1,6 VVT-i, 100% original stasjonsvogn anbefales til vintermoro. Bilen er svært forutsigbar og vélbalansert - den er en drøm å drifte (les: "ekte" drifting der en legger bilen sidelengs *før* svingen) med på vinterstid. Det lille problemet med forhjulstrekk overkommes effektivt av vektflyttingsprinsippet (les: bremse hardt rett før svingen, samt vugge rattet fra side til side).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

1999 Avensis 1,6 VVT-i, 100% original stasjonsvogn anbefales til vintermoro. Bilen er svært forutsigbar og vélbalansert - den er en drøm å drifte (les: "ekte" drifting der en legger bilen sidelengs *før* svingen) med på vinterstid.

 

Du bør nok søke litt på nett og finne ut hva ekte drifting er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Du bør nok søke litt på nett og finne ut hva ekte drifting er.

Så det var ikke godt nok at jeg i 120 kilometer i timen, gode 100 meter før svingen provoserte frem en sladd, og ikke hadde grep på bakhjula en eneste gang de neste 4 svingene? (OBS! Dette var i nedoverbakke - derfor drifting igjennom flere svinger uten å miste alt for mye fart). Jeg brukte brekket i cirka 2-3 sekunder på det meste, for å klare å holde sladden mellom to av svingene. Men folka i D1 bruker jo også brekket, så det spiller vel ingen rolle, egentlig?

 

Jeg tror nok DU burde søke litt på nett og finne ut hva FWD-drifting går ut på.

 

(OBS! Ignorér eventuell tilsynelatende overlegenhet i dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apsis sa:Har litt sansen for den nye Avensisen jeg, syns den ser ut som en dyr bil

Word :)

 

Helios sa: Vet ikke om det finnes i norge.. men har lest no reportasjer fra tyskland.. men gi meg litt tid så skal jeg sjekke ut dette.. det er ikke film dem legger på.. men dem lakkerer rutene eller noe..

Kim Søvik på Hamar(han som var nestsiste(?) eier på den giftgrønne Jetta GT'en som HiFi Klubbben sponsa med BA anlegg for 20 år siden fikk tak i, og la på en grønngul film fra Foliatec med "preging" i filmen(som sier at filmen er TÜV-godkjent).

 

PS!! Carina E er slett ikke dum den heller... På Nes på Hedemarken går/gikk det en E med kun felger, senking, en diskre vinge på lokket, ei gardin baki med DIIIIIGER 'yota-logo og eventuelt en svak toning at rutene rundum. NYYDELIG :)

Den bilen ser IKKE ut som en familie-toyota...

 

Tror jeg så den i dala senest i kveld. Den jeg så har SORTE(!) frontlykter! hehe... hmm... lovlig? :p

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZemteX

Hey!

 

Kjøpte Avensis for litt over en uke siden... Det er en 98mod, med 2.0 TurboDiesel... Men har hørt at det lar seg gjøre å få mer drag i den ved hjelp av en chip(ifølge ryktene: ORGINAL TOYOTA), som tar den fra orginale 90 til 110 hk... Noen som vet noe?

det er ikke Orginal Toyota .. det er TTE .. men blir sett på som orginal Toyota :P

 

bare å dra til nærmeste Toyota forhandler og bestill ..

 

du kan lese mer her..

http://www.dinside.no/php/art.php?id=94512&=katnav

 

EDIT: standard yter motoren 110hester og 250Nm .. med Chippen økes det til 140hester og 295Nm

og toppfarten økes med 15km/t ..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår