Gå til innhold

Avensis = BEST =)

Ranger emnet


kongen

Anbefalte innlegg

Hvorfor ha biler alle andre ungdommer i norge har?

 

Det er ikke farligt og prøve noe nytt! Avensis blir helt rå vis man styler dem , finnes mye fet styling til dem! En av norges beste og mest driftsikre biler! Er også enig med att en standard 2.0L avensis uten styling er en kje bil! Men vis man gjør en del med dem blir dem en av de finere bilene som går bra, og ikke så mange andre har..

 

Men men post bilder og kommentarer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tja. om du er han jeg trur.. så bør du få fjerna den solfilmen fra siderutene bak.. og ha på toning helt fram om du skal ha noe..hee.. blei litt svenskeharry slik det er nå.. men ellers en helt fin og alminnelig bil :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kongen

Hvorfor ha biler alle andre ungdommer i norge har?

 

Det er ikke farligt og prøve noe nytt! Avensis blir helt rå vis man styler dem , finnes mye fet styling til dem! En av norges beste og mest driftsikre biler! Er også enig med att en standard 2.0L avensis uten styling er en kje bil! Men vis man gjør en del med dem blir dem en av de finere bilene som går bra, og ikke så mange andre har..

 

Men men post bilder og kommentarer her!

 

Enig med deg, kjedelig å ha biler som alle andre har....Avensis blir sprek med litt dildal ja.... Bilen min er det heldigvis ikke så mange av, men på en annen side så blir det jo desto vanskligere å finne deler....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

tja. om du er han jeg trur.. så bør du få fjerna den solfilmen fra siderutene bak.. og ha på toning helt fram om du skal ha noe..hee.. blei litt svenskeharry slik det er nå.. men ellers en helt fin og alminnelig bil :)

 

SVENSKEHARRY? O.M.G

 

For det første så er det ikke SOLFILM! for det andre er det toning som fabrikken har ordna, så den er brent inn i rutene! Så det er ikke noe sjølmekk solfilm! For det tredje er det ikke lov til og ha toning på framrutene i følge norsk lov. derfor er det ikke toning helt frem! Gidder ikke og brenne inn toning på fremrutene for da må jeg bytte ut beggerutene når man blir stoppa! Og har du sett bilen ser det ikke ut som en svenskeharry! Ellers takk for tipset=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toning er fullt lovlig så lenge lysgjennomslippet er som det skal det.. vel og merke om bilen er levert med det :P men det er vel firmaer som driver med tüv godkjent toning av vinduer nå.. en mlighet der..hehe. jeg syns bare det var så sinnsykt stygt med kun sota ruter bak.. ikke noe vondt ment..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Toning er fullt lovlig så lenge lysgjennomslippet er som det skal det.. vel og merke om bilen er levert med det :P men det er vel firmaer som driver med tüv godkjent toning av vinduer nå.. en mlighet der..hehe. jeg syns bare det var så sinnsykt stygt med kun sota ruter bak.. ikke noe vondt ment..

 

Okey, så man kan få godkjente tuna ruter foran? Har du peil på noen verksteder som gjør slik att det blir godkjent foran? Var på CityBilpleie Hamar og dem sa det ikke var lov til og ha på foran, så dem ville helst ikke sette på! så da får dem nok ikke Tüv godkjent det! Men fint om du vet om noen steder=) For er klar for og sette på foran! Men gidder ikke vis det ikke blir godkjent på et vis! Hamar politi er så fine på alt:P Dem bryr som om hver minste detail på bilene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes i norge.. men har lest no reportasjer fra tyskland.. men gi meg litt tid så skal jeg sjekke ut dette.. det er ikke film dem legger på.. men dem lakkerer rutene eller noe..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

Vet ikke om det finnes i norge.. men har lest no reportasjer fra tyskland.. men gi meg litt tid så skal jeg sjekke ut dette.. det er ikke film dem legger på.. men dem lakkerer rutene eller noe..

 

Okey dokey=) Tusen takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TÜV-godkjenning av soting på sidevinduene foran godtaes ikke. Viste selv til dette på Subaruen jeg hadde, men dette ble ikke godtatt da det i kjøretøyforskriften står:

 

Kapittel 31. 3. ledd

 

(...)andre former for solfilter som f.eks påsprøytet eller påklebet film tillates ikke på noen av vinduene som fører skal ha sikt gjennom. (frontvindu og sidevinduer foran).

 

Originalt tonede ruter godtaes, men de må oppfylle kravene angittt i den amerikanske standarden ASA Z-26.1-1966 av 15. juli 1966.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

TÜV-godkjenning av soting på sidevinduene foran godtaes ikke. Viste selv til dette på Subaruen jeg hadde, men dette ble ikke godtatt da det i kjøretøyforskriften står:

 

Kapittel 31. 3. ledd

 

(...)andre former for solfilter som f.eks påsprøytet eller påklebet film tillates ikke på noen av vinduene som fører skal ha sikt gjennom. (frontvindu og sidevinduer foran).

 

Originalt tonede ruter godtaes, men de må oppfylle kravene angittt i den amerikanske standarden ASA Z-26.1-1966 av 15. juli 1966.

 

ok.. Da ble mye oppklart i den sammenhengen! Takk for hjelpen!

En ganske dum og ubruklig regel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår